Juurikin näin; HS: Rapistuvan metroaseman katosta roikkuu mikrofoneja Helsingissä – Miksi metromatkustajia kuunnellaan?Todennäköisesti ne mittaavat asemaympäristön melua, joten kuulutusten äänenvoimakkuutta voi säätää.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Juurikin näin; HS: Rapistuvan metroaseman katosta roikkuu mikrofoneja Helsingissä – Miksi metromatkustajia kuunnellaan?Todennäköisesti ne mittaavat asemaympäristön melua, joten kuulutusten äänenvoimakkuutta voi säätää.
Tapiolan kääntöraiteella säilytetään yksi juna ruuhka-aikojen välillä. Liikennetilanteesta riippuen kuljettaja kävelee TAP2:stä päätunnelin kautta kääntöraiteelle tai matkustaa junalla kääntöraiteelle. Ruoholahdessa ja Kampissa kuljettaja aina kävelee, koska muita junia ei ole.Miten kuljettajat siirtyvät kääntöraiteelle/-lta pois, esimerkiksi hakemaan vioittunutta metroa. Yleensähän metrot siirretään vasta hiljaiseen aikaan.
Jos kuljettajan täytyy kävellä radalla, esim. Ruoholahden kääntöraiteelle. Länsimetrossa työvilkku riittää.Miksi liikenne pitäisi pysäyttää kuljettajan kävellessä käännölle?