339-DF
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 8 Elokuu 2005
- Viestit
- 8,468
No eikö tiheään asutussa kaupungissa sopisi paremmin raitiovaunu tai metro? Eihän Etelä-Helsingissäkään ole lähijunia? Tuntuvat ne pysähtyvän viimeistään kun rysäyttävät erään hotellin kokoustilat tai rautatieaseman odotushallin remonttikuntoon. Vaikka on kuinka tiheään asuttu niin ei edes pahimman rautatiefriikin märissä päiväunissakaan lähijunalla pyyhkäistä Tehtaankadulle.
Mä en nyt kyllä Aleksi oikein ymmärrä, mitä ajat takaa noiden hotellia päin rysäyttävien junavertailuittesi ja Tehtaankatujen kanssa. Luitko, minkälaista keskustelua olen tässä topikissa yrittänyt herätellä? Luitko, mitä ajan takaa? En mitään muuta kuin sitä, että kun siellä kuitenkin nyt jo ne junat on, niin olisiko perusteltua lisätä niille pari stoppia lisää ja siten kerätä lisää matkustajia. Liikennöinti maksaisi saman kuin nytkin. LateZ ymmärsi ja otti siihen asiaan kantaa. Ilmeisesti ei kannata, kun maankäyttö ei ole radan varressa.