Linjojen 31, 32, 42, 92, 93, P1, P2 ja P3 kilpailutus

kuukanko

Moderaattori
Tunnistettu jäsen
Liittynyt
24 Kesäkuu 2005
Viestit
7,538
Otsikossa mainittujen linjojen seuraavan sopimuskauden kilpailutus on alkanut. Tulevan runkolinjaston vuoksi sopimuskausi on suhteellisen lyhyt, 01.04.2020 - 30.06.2021 + mahdollinen optio 31.8.2022 asti.

Linjat 31, 32, 42, 92, 93 on jaettu kahteen eri kohteeseen (toisessa 8 ja toisessa 9 bussia). Linjat P1, P2 ja P3 ovat omana kohteenaan (7 bussia).

Kalustopisteitä saa seuraavasti:
Euro6 0,3 p/bussi
EEV 0,2 p/bussi
Euro5 0,1 p/bussi

Kaikkien kohteiden maksimipisteet on 100, hintapisteiden osuus riippuu siitä kuinka monta bussia kohteessa on.

Itse en ainakaan löytänyt tarjouspyynnöstä, minkä kokoista kalustoa missäkin kohteessa vaaditaan.
 
Kyllä ne autot löytyvät tarjouspyynnöstä sivuilta 16 ja 17. Osakokonaisuuteen 1 yhdeksän kappaletta ympristönormin Euro 4 täyttäviä T-tyypin busseja, osakokonaisuuteen 2 kahdeksan kappaletta ympristönormin Euro 4 täyttäviä T-tyypin busseja ja osakokonaisuuteen 3 seitsemän kappaletta ympristönormin Euro 4 täyttäviä M-tyypin busseja.
 
Ovatko nuo Varissuon kohteet pääpiirteissään samanlaisia, vai onko niissä jokin olennainen ero? Kahtiajako johtuu ilmeisesti lyhyestä sopimuskaudesta.
 
Ovatko nuo Varissuon kohteet pääpiirteissään samanlaisia, vai onko niissä jokin olennainen ero?

Ovat hyvin samankaltaisia - niin paljon, että näyttäisi että ne on tarkoituksella jaettu kahteen samanlaiseen kohteeseen.
 
Linjat 31, 32, 42, 92, 93 ovat jostakin syystä uudestaan kilpailutuksessa. Hankintailmoitus

Kilpailutus on jaettu samalla tavalla kahteen kohteeseen kuin edelliselläkin kerralla. Varsinainen sopimuskausi on sama 1.4.2020 - 30.6.2021 kuin edellisessäkin kilpailutuksessa, mutta jatko siitä on muotoiltu eri tavalla: "sopimuksia voidaan jatkaa kummassakin sopimuskaudessa toistaiseksi voimassa olevana sopimuksena tilaajan yksipuolisella kahdeksan (8) kuukauden irtisanomisajalla kuitenkin siten, että sopimuskaudet päättyvät viimeistään 31.8.2022."
 
Vihdoinkin näiden ratkaisut ovat tulleet nettiin.

P1:n, P2:n ja P3:n voitti Savonlinja. Hankintapäätös

31:n, 32:n, 42:n, 92:n ja 93:n molemmat osakokonaisuudet voitti L-S Liikennelinjat. Linjat kilpailutettiin uudestaan, koska ensimmäisessä kilpailutuksessa osakokonaisuuksissa reitit ja autokierrot oli ilmoitettu ristiin ja hankinta keskeytettiin sen vuoksi. Hankintapäätös
 
Vs: Lappeenrannan paikallisliikenne

Numerot 952-957: itse veikkailin noita Turkuun P1..P3 linjoille.
Sinnehän tarjottiin Euro4-päästötason kalustoa eli nuo Lappeenrannassa olleet 822 ja 824-826.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vs: Lappeenrannan paikallisliikenne

Sinnehän tarjottiin Euro4-päästötason kalustoa eli nuo Lappeenrannassa olleet 822 ja 824-826.

Ja siinäkin on vasta puolet tarvittavasta kalustosta. Jostain pitäisi vapauttaa lyhyitä euronelosia vielä kolme.
 
864, 865 Joensuu
866 Savonlinna
Bongauksesta kulunut aikaa jo jonkin verran !
 
Tuo Savonlinnan 866 olisi ainakin mahdollista siirtää Turkuun ja korvata esim. Varkaudesta vapautuvalla kalustolla.
 
Takaisin
Ylös