Linjureiden lämmitys ym.

Yksinkertaisen sivulasin huomaa siitä, että kovalla pakkasella se jäätyy umpeen.
 
Noissa Westendin Linjan Agora lineissä taitaa olla yksilasiset ikkunat.

Westendin Linjan Renaulteissa on kyllä tuplalasit, mutta toteutus on hieman tavallisesta poikkeava. Toinen lasi on liimattu ulompien lasien sisäpuolelle. Tämän voi helposti huomata kun tunnustelee Agoran ikkunoita karmien läheisyydestä.
 
Kyllä ainakin nykyaikaisissa, pohjoismaisissa kaupunkibusseissa on lattialämmitys (vastusmatto käytävän alla).

Taitaa ainakin Scalan osalta olla tilaajan valittavissa, miten laajalle alalle lattialämmitysvastukset autoon asennetaan. Eikä lie mahdoton ajatus, etteikö Scalaa saisi myös tilattua kokonaan ilman lattialämmitystä... Onhan LAK muutenkin ainakin yrittänyt tehdä koreja mitä erikoisimpien tilausten mukaisesti ;-)
 
Havaintoja Jokereista viime päiviltä: Autot ovat todella usein tulikuumia pätsejä sekä patterit että puhaltimet ovat täysillä. Aamuisin esiintyy kaksoislasitukselle vierasta siälasin huurustumista, varsinkin korin takaosassa, ilmeisesti väkeä on niin paljon ja raitisilmatuuletus suljettu pakkasen pelossa...
 
Westendin Linjan Renaulteissa on kyllä tuplalasit, mutta toteutus on hieman tavallisesta poikkeava. Toinen lasi on liimattu ulompien lasien sisäpuolelle. Tämän voi helposti huomata kun tunnustelee Agoran ikkunoita karmien läheisyydestä.
mmin

Ratkaisulla on mitä ilmeisimmin haettu jäykkyyttä rakenteeseen - vaan mitenköhän on eristysominaisuuksien kanssa...?
 
Takaisin
Ylös