Ozzy sanoi:Kuka, mikä, ken , kumpi , kumpainen eli kenen oli tämä Wiimuli aikoinaan siellä raukoilla Karjalan rajoilla?? Hiano Bongaus Killeriltä silti...
http://killerpop.irc.fi/bus/2006-09_lomakuvat/87.html
Pielisen Liikenne.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Ozzy sanoi:Kuka, mikä, ken , kumpi , kumpainen eli kenen oli tämä Wiimuli aikoinaan siellä raukoilla Karjalan rajoilla?? Hiano Bongaus Killeriltä silti...
http://killerpop.irc.fi/bus/2006-09_lomakuvat/87.html
Ihan vaan lisähuomautuksena, että ensiksi lainattu/mainittu kulkine oli vain meikäläisen siirtymätaivalvälineenä tälle temmellyskentälle eikä tuo Tokeekaan samaan hässäkkään liittynyt ollenkaan.killerpop sanoi:(Paunu #118?), Tokeen #10.
Tarkoittaako kysymys, että haluat tietää entisen omistajan? Kuvassa näkyy vielä vanhojen Pohjolan Liikenteen teippien jäljet ja kyljessä olevan vilkun etupuolella kylkinumero 11.Eppu sanoi:Mistähän tuo keikkabussi lienee peräisin...?
Ei välttämättä, kun otetaan huomioon heidän liikennöimänsä linjan luonne. Jollain h14:llä tai h17:llä tuollainen harvaovinen ja keppivaihteinen linjabiili olisi tietenkin ollut vähintäänkin ääliömäinen ratkaisu, mutta pitkällä maaseutumaisella linjalla, jolla matkustettiin ensi sijassa kaupunkialueelta moottorietien (Tuusulanväylä) taakse esikaupunkialueelle, aivan Helsingin pohjoislaitaan, tuollainen ratkaisu puolusti matkustajien enemmistön kannalta jopa enemmän paikkaansa kuin esim. "tanskandogityypin pommikoneet". Lisäksi - ja vielä erityisen suurella painoarvolla - taustalla oli se, että yksityisen perheyhtiön ajattelutapa oli voimakkaan tuontatolähtöinen; BMU-805-tyypin auto oli idioottivarma liikenteessä ja käyttökustannuksiltaan edullisin mahdollinen. Sen jälleenmyyntiarvo oli varmasti paras kuviteltavissa oleva. Saaren Auto Oy laittoi autonsa vaihtoon usein noin 4 - 5 vuoden iässä ja lienee saanut varsin hyvät myyntihinnat koko lailla vähän käytetyistä autoistaan.Kai Sillanpää sanoi:Nykyisiä katureita katsellessa tuntuu hassulta, että Stadin 67-linjaa ajettiin vielä 90-luvun alussa noinkin maaseutumaisilla busseilla.
Ozzy sanoi:Alunperin tuo keikkuri oli Lohjan liikenne, sitten Saaren Auto ja Pohjola, nyttemmmin siis vuokrapeli, ...
Rattivaunu sanoi:Ei välttämättä, kun otetaan huomioon heidän liikennöimänsä linjan luonne...