Nyt kun Lux Ekspress on liikennöinyt Helsinki-Pietari väliä jo jonkin aikaa niin päätin kokeilla heidän palveluja.
Tammikuussa 2016 on 15 eur tarjous yhdensuuntaisesta matkasta.
Ostin lipun heidän internet sivun kautta.
Maksutavan sain itse valita: Luottokortti tai pankkimaksu.
Valitsin pankkimaksun Nordean kautta.
Raha lähti tililtä mutta ruutuun tuli teksti että varausvahvistusta ei voi tehdä koska maksu ei vielä ole kirjautunut tilille.
Odotin 5 minuuttia ja suljin sivun koska edistystä ei tapahtunut.
Seuraavana päivänä odotin matkan vahvistusta sähköpostiin, mutta mitään ei tullut.
Lähetin sähköpostia Lux Ekspressin asiakaspalveluun Virossa jossa vastattiin että pankkimaksut menevät Paytrail:in
kautta ja joskus kestää pari-kolme päivää ennen kun maksu näkyy.
Nyt on kolmas päivä menossa maksutapahtumasta eikä vieläkään mitään.
Olen matkustellut joka vuosi aika paljon ja maksanut lento- ja laivalippuja sekä luottokortilla että pankin kautta.
Koskaan ei tämänlaisia ongelmia ole ollut.
Nordea toimii myös Virossa joten luulisi maksuliikenteen hoituvan nopeasti.
Lux Ekspress:in as palv henkilö kehoitti ostamaan uuden lipun, mutta nyt maksamaan luottokortilla.
Tällä kertaa kadonnut summa oli pieni,mutta mitä jos kysymyksessä olisi 4-5 henkinen perhe joka
haluaa matkustaa samana päivänä kun ostaa liput mutta lippua ei saa koska rahat ovat vasta matkalla.
Hämmennys voi olla aika suuri.
Luulisi että Lux Ekspress hankkiutuu eroon kyseisestä maksutavasta jos se kerran ei asiallisesti toimi.
Tähän mennessä olen pettynyt Lux Ekspress:in toimintaan.
Matkustuspäiväni on huomenna ja uuden lipun ostan luottokortilla.
Tämän tarinan loppua en vielä tiedä.
Tammikuussa 2016 on 15 eur tarjous yhdensuuntaisesta matkasta.
Ostin lipun heidän internet sivun kautta.
Maksutavan sain itse valita: Luottokortti tai pankkimaksu.
Valitsin pankkimaksun Nordean kautta.
Raha lähti tililtä mutta ruutuun tuli teksti että varausvahvistusta ei voi tehdä koska maksu ei vielä ole kirjautunut tilille.
Odotin 5 minuuttia ja suljin sivun koska edistystä ei tapahtunut.
Seuraavana päivänä odotin matkan vahvistusta sähköpostiin, mutta mitään ei tullut.
Lähetin sähköpostia Lux Ekspressin asiakaspalveluun Virossa jossa vastattiin että pankkimaksut menevät Paytrail:in
kautta ja joskus kestää pari-kolme päivää ennen kun maksu näkyy.
Nyt on kolmas päivä menossa maksutapahtumasta eikä vieläkään mitään.
Olen matkustellut joka vuosi aika paljon ja maksanut lento- ja laivalippuja sekä luottokortilla että pankin kautta.
Koskaan ei tämänlaisia ongelmia ole ollut.
Nordea toimii myös Virossa joten luulisi maksuliikenteen hoituvan nopeasti.
Lux Ekspress:in as palv henkilö kehoitti ostamaan uuden lipun, mutta nyt maksamaan luottokortilla.
Tällä kertaa kadonnut summa oli pieni,mutta mitä jos kysymyksessä olisi 4-5 henkinen perhe joka
haluaa matkustaa samana päivänä kun ostaa liput mutta lippua ei saa koska rahat ovat vasta matkalla.
Hämmennys voi olla aika suuri.
Luulisi että Lux Ekspress hankkiutuu eroon kyseisestä maksutavasta jos se kerran ei asiallisesti toimi.
Tähän mennessä olen pettynyt Lux Ekspress:in toimintaan.
Matkustuspäiväni on huomenna ja uuden lipun ostan luottokortilla.
Tämän tarinan loppua en vielä tiedä.