- Liittynyt
- 2 Tammikuu 2007
- Viestit
- 629
Mielestäni myös Tampere, ja Turku, määrittelevät isoimpien kaupunkiseutujen rakenteet uudelleen raitioprojekteillaan.
Joista kiinnostuu myös muut kaupungit.
Eikä aikaakaan mene, kun voidaan tehdä jo suunnitelmia maakunnallisista pikaraitioverkoista, jatkamalla kaupunkipikaraitioraiteita maakunnan eri osiin, erityisesti alueille/suuntiin joista puuttuu ratahallintokeskuksen raiteet.
Näin päästään tilanteeseen, jossa jossain vaiheessa 1) kaupunkipikaraitioista päästään 2) maakunnallisiin pikaraitioteihin jotka 3) voidaan tulevaisuudessa yhdistää toisiinsa, varsinkin Oulu-kuopio-Joensuu linjan ja niiden eteläpuolisissa maakunnissa.
Yhdistyneillä maakuntapikaraitioraiteilla voisi liikkua myös tavarat.
Joista kiinnostuu myös muut kaupungit.
Eikä aikaakaan mene, kun voidaan tehdä jo suunnitelmia maakunnallisista pikaraitioverkoista, jatkamalla kaupunkipikaraitioraiteita maakunnan eri osiin, erityisesti alueille/suuntiin joista puuttuu ratahallintokeskuksen raiteet.
Näin päästään tilanteeseen, jossa jossain vaiheessa 1) kaupunkipikaraitioista päästään 2) maakunnallisiin pikaraitioteihin jotka 3) voidaan tulevaisuudessa yhdistää toisiinsa, varsinkin Oulu-kuopio-Joensuu linjan ja niiden eteläpuolisissa maakunnissa.
Yhdistyneillä maakuntapikaraitioraiteilla voisi liikkua myös tavarat.
Viimeksi muokannut moderaattori: