- Liittynyt
- 6 Tammikuu 2006
- Viestit
- 350
Tässä ei kylläkään ymmärrä mikä MAN Lion´s Citeissä on vialla, kun hyviä autoja ne olisi, jos eivät olisi ihan älyttömillä linjoilla. MANneissa on hyvät puolensa, mutta ovien kohdalla itselläni on matkustaessa tullut ainoiastaan ongemia vippiovissa, jotka eivät aina halua avautua tai sulkeutua, mutta tapahtuu sitä muillakin merkeillä. Liukuovissa ja sisäänavautuvissa minulle ei ole koskaan tullutkaan niin paljoa ongemia vastaan, vaikka niitä on tullut enemmän ihmeteltyä.
No onhan h23 taso omasta mielestäni tippunut, kun Tammelund ei enää ajanut alihankintaa linjalla h23 ja kerran kun olen kulkenut h23:lla HelB 505, niin huomasi, että auto toimisi h23:lla paremmin kuin Scala. No valitettavasti istuinpaikat määrittelee seudulla ei auton tyyppi. Ajettinhan ennen MANneja Mersuillakin s345:lla, joka vielä inhottavampaa. :icon_frown:
Ei tarvitsekkaan ihmetellä, koska Bus of the year 2007 sai kylläkin Mercedes Benz Citaro (LE Ü) (juttu aiheesta)
Ei ole mitään järkeä ajaa vakiovuoromaista 345:sta raa'alla katurilla, mutta niin pääkaupunkiseudulla vain tehdään. Ei ole myöskään mitään järkeä ajaa esimerkiksi h23:sta pitkällä ja kankealla Scania-kalustolla, mutta niin pääkaupunkiseudulla vain tehdään.
No onhan h23 taso omasta mielestäni tippunut, kun Tammelund ei enää ajanut alihankintaa linjalla h23 ja kerran kun olen kulkenut h23:lla HelB 505, niin huomasi, että auto toimisi h23:lla paremmin kuin Scala. No valitettavasti istuinpaikat määrittelee seudulla ei auton tyyppi. Ajettinhan ennen MANneja Mersuillakin s345:lla, joka vielä inhottavampaa. :icon_frown:
Miten ne sitten on saaneet the bus of the year 2007 palkinnon? Sitä en kyllä ymmärrä.
Ei tarvitsekkaan ihmetellä, koska Bus of the year 2007 sai kylläkin Mercedes Benz Citaro (LE Ü) (juttu aiheesta)