- Liittynyt
- 24 Syyskuu 2005
- Viestit
- 2,703
"...autottoman arkielämään ei juuri tukea löydy (lehtiä, televisio-ohjelmia, näyttelyitä, tapahtumia, yhdistyksiä.) Kädessäsi oleva Menoks!-lehti on vihdoinkin jotain niille, jotka haluavat valita elämäntavakseen auttomuuden. Kuin myös niille, joilla on auto, mutta jotka eivät aina halua liikkua autolla. Meniks! keskittyy autottomaan arkeen, luomaan siitä brändin."
Muutama numero ehti tästä lehdestä ilmestyä, mutta siihen se sitten jäi. Kuulemma tilaajia ei tullut tarpeeksi, sanoi minulle autottomassa päivässä ollut kojun ylläpitäjä. Näinköhän kävi? Markkinoitiinko lehtiä tarpeeksi hyvin? Eikö tämä aihe vain kiinnosta suurta yleisöä, edes pääkaupunkiseudulla? Voisi nyt luulla, että ainakin nettipohjaiselle joukkoliikennelehdelle olisi kysyntää, sillä voisi tavoittaa nuoriakin, jotka eivät perinteisiä lehtiä niinkään lue.
Muutama numero ehti tästä lehdestä ilmestyä, mutta siihen se sitten jäi. Kuulemma tilaajia ei tullut tarpeeksi, sanoi minulle autottomassa päivässä ollut kojun ylläpitäjä. Näinköhän kävi? Markkinoitiinko lehtiä tarpeeksi hyvin? Eikö tämä aihe vain kiinnosta suurta yleisöä, edes pääkaupunkiseudulla? Voisi nyt luulla, että ainakin nettipohjaiselle joukkoliikennelehdelle olisi kysyntää, sillä voisi tavoittaa nuoriakin, jotka eivät perinteisiä lehtiä niinkään lue.