Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Laitetaanpa tällainen havainto Mobilisti 8/2008 tähän vuoden loppuun
Metron yhdestä haaralinjanpätkästä kun ei oikein kukaan keksi mitään kerrottavaa, kun se on sitä-samaa-tavallista-aina-vaan. Ei mitään maininnan arvoista?
Metron yhdestä haaralinjanpätkästä kun ei oikein kukaan keksi mitään kerrottavaa, kun se on sitä-samaa-tavallista-aina-vaan. Ei mitään maininnan arvoista?
Kaluston yhdenmukaisuus ja luotettavuus on sitä luokkaa ettei erikoisuuksia juuri tapahdu. Nokkajuna on ainoa säännöllinen erikoisuus. M100-vaunuja kuitenkin peruskorjataan jatkuvasti, mutta toisin kuin esimerkiksi raitiovaunujen välipala-asennukset (nyt vaunu 85!), tulokset eivät ole niin selviä että siitä voisi innostua.
Odotan innolla M300-vaunujen hankintakierrosta uuden kaluston erikoisuuksien takia ja järjestelmän uusimista yleensä, sillä lastentautien ja suunnitteluvirheiden takia luotettavuus laskee ja sen mukana erikoisjärjestelyt saavat sijaa.
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.