Aivan, tuollainen tieto olisi perin toivottavaa.Olisiko mahdollista saada mitään listaa, jossa olisi kaikki vuorot, tai edes tuo vuoro 14?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Aivan, tuollainen tieto olisi perin toivottavaa.Olisiko mahdollista saada mitään listaa, jossa olisi kaikki vuorot, tai edes tuo vuoro 14?
No ilman muuta on mahdollista :wink:Olisiko mahdollista saada mitään listaa, jossa olisi kaikki vuorot, tai edes tuo vuoro 14?
9.11.: Metron yhdysraidetta joko ajettu tai sitten ainakin urat puhdistettu!
Mitähän lakia tässä on sovellettu? Onko metro rautatie? Jos on, niin ei kai ainakaan Tieliikennelakia. Kerokaa tietämättömälle!HeSa sanoi:Käräjäoikeus on tuominnut metrojunan kuljettajan ... liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
M100 oven tuntoreuna saattaa jättää ohuen esineen/raajan huomaamatta. M200 ovet ovat niin tiiviitä että välissä ei voi olla "edes sormea" jotta ovi lukkiutuisi.Voiko oven tuntoreuna tässä tapauksessa tulkita oven olevan kiinni? Siis kuin jalka ja käsi on välissä? Olen ymmärtänyt tämänkin foorumin keskusteluista, että voi.
Itse myös ensin hieman ihmettelin tuomiota, olihan tyttö kuitenkin juossut jo sulkeutuvien ovien väliin. Mutta tarkemmin pohdittuani asiaa, näkisin, että tuossa tuomiossa on ollut kyse nimenomaan siitä, että ko. kuljettaja lähti liikkeelle ennenkuin varmistui ovien kiinniolosta. Voiko oven tuntoreuna tässä tapauksessa tulkita oven olevan kiinni? Siis kuin jalka ja käsi on välissä? Olen ymmärtänyt tämänkin foorumin keskusteluista, että voi.
Omakohtaista kokemusta on, että kyllä se vain on mahdollista. Minulla oli käden lisäksi vielä kassi junan ulkopuolella välin Siilitie - Itäkeskus. Tarinan opetus: vastoin luuloasi se piip-piip ei tarkoitakaan, että "juokse, vielä kun ehdit", eikä se metron ovi toimi kuten hissin ovi.Kyseisessä Linkissä kylläkin mainittiin,että tytöllä oli jalka ja olkapäät oven välissä ja itse myöskin mietin että miten se edes on mahdollista?
Tuolla laitteella porataan lujituspultitusten reiät nykyisen kääntöraiteen ja länsimetron ajotunneleiden väliin jäävään kallioseinämään. 600 pulttia.13.11.: Metrovarikolla kuormattiin Hkb-vaunuun Lemminkäinen Infran poravaunu.
(Kuva SRS-uutiset). Tälläköhän aloitetaan ajotunnelien poraukset Ruoholahdesta länteen.
Havainto Ke 29.7
Vaunuun 122 on asennettu välilasit/pleksit ovivälikköjen ja matkustamon väliin, lisäksi välilaseihin on kiinnitetty ilmeisesti mainostelineet jotka eivät kuitenkaan olleet vielä käytössä vaan olivat peitetty
Hesarissa 20.6.08 mainittiin HKL:n hankkivan satoja sähköisiä uutis-ja mainosnäyttöjä; Nr1-sarjan vaunuihin 2 kpl 19 tuuman näyttöjä per vaunu,Nr2-sarjaan 3 kpl 19 tuuman näyttöjä per vaunu,Vaurioihin 5 kpl 12 tuuman näyttöjä,Manneihin yksi 17 tuuman näyttö ja yksi 32 tuuman näyttö,100-sarjan metroihin 4 kpl 22 tuuman näyttöjä per vaunu ja 200-sarjan vaunuihin 3 kpl 12 tuuman näyttöjä per vaunu, että toivottavasti kyseiset telineet liittyvät tähän
Niin kauan, kuin näytöissä kerrotaan matkustajille tarpeellisia tietoja, kuten vaihtoyhteyksiä, seuraavaa pysäkkiä tms., niin hyvä.
Jos näytöt puolestaan suoltavat jatkuvalla syötöllä tyhjänpäiväisiä mainoksia, niin vähemmän hyvä.