Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Tämä ei kyllä lupaa hyvää tuossa jutussa:^sama tuli eilen, Hesarissa oli kuvia kun jonot oli aika pitkät hissiin ja rullaportaisiin... KAAOS! https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010476098.html
Helsingin Sanomat sanoi:Tiistaina ihmismassa aiheutti nimittäin ongelmia myös liukuportaille.
”Helsingin yliopistolla on yhdet jyrkät liukuportaat, jotka ovat pysähdelleet. Ilmeisesti syy on ollut se, että ihmiskuormaa on ollut sen verran enemmän”, Kotikangas kertoo.
Tuokin kyllä totta, mutta mitä mahtaa tapahtua loppukesästä, kun koulut alkavat ja ihmiset palailevat töihin?Juu ei mutta kyllä ne määrät vähenee kesän aikana ja ihmiset oppivat uudet reitit pakostakin
Joo, vaikea sanoa, ehkä tämä lisäisi vaikka työmatkapyöräilyäTuokin kyllä totta, mutta mitä mahtaa tapahtua loppukesästä, kun koulut alkavat ja ihmiset palailevat töihin?
Kaikki M300:t (ja optiot) ovat idässä. Tai pikemminkin vain M100:t ja M200:t olivat liikenteessä lännessä.Tuli tässä mieleen. Onko muuten mitään havaintoja, onko metrojunat vaunusarjoittain jaettu tasaisesti itään ja länteen? Vai onko esimerkiksi M300:aa painotettu jompaan kumpaan osuuteen, nyt kun metro on jakautunut?
Kaikki M300:t (ja optiot) ovat idässä. Tai pikemminkin vain M100:t ja M200:t olivat liikenteessä lännessä.
Pääpiirteissään näin. Lännessä on muutama M300 varajunina ja vastaavasti idässä ajetaan myös M100:lla ja M200:lla sikäli, kun on tarpeellista esimerkiksi viankorjauksen jälkeisen seurannan takia tai jonkun isomman huollon jälkitarkastusten kilometrejä kerättäessä.Kaikki M300:t (ja optiot) ovat idässä. Tai pikemminkin vain M100:t ja M200:t olivat liikenteessä lännessä.
Käsittääkseni tämä on vähintäänkin osasyy.En tiedä onko tämä junien jakamisen taustalla vai vain sattumaa, mutta tämä on sikäli kiva, että länsimetrossa ei tarvita ilmastointia junissa.
Käsittääkseni tämä on vähintäänkin osasyy.