Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Selitys:24.9.
M100 vaunun 137 kolmannen oven ikkuna rikki eikä vaunuun päästetty matkustajia.
Onko se sitten kuljettajasta kiinni?Aamun ekassa junassa vielä toimi
Valtaosassa metrossa kyllä näkyy, vaikka joissakin M100-/M200-sarjan junassa ei näy.Huomio metroliikenteestä tältä päivältä:
Metrojunat eivät näytä enää linjatunnuksia M1 ja M2. Pelkästään määränpää näkyy linjakilvissä. Myöskään sisänäytöissä ei näytetä linjatunnuksia.
Yksi M100-juna bongattu, jossa linjatunnus näkyi, joten on todennäköisesti kiinni kuljettajasta.Onko se sitten kuljettajasta kiinni?
Kun M100- tai M200-sarjan juna lähtee PT2:sta, sisänäytöillä lukee "Kivenlahti, pääteasema" koko matkan Kivenlahteen asti. Vastaavasti jo HN1:sta (linjalla M1) lähdettäessä näytöillä lukee "Vuosaari, pääteasema". Tämän vuoksi jotkut kuljettajat käyttävät "varareittejä", jotka eivät sisällä linjanumeroa.Huomio metroliikenteestä tältä päivältä:
Metrojunat eivät näytä enää linjatunnuksia M1 ja M2. Pelkästään määränpää näkyy linjakilvissä. Myöskään sisänäytöissä ei näytetä linjatunnuksia.
Joo, unohdin mainita kun olin Vuosaaressa maanantaina. Projektin tavoite on käsittääkseni nostaa nopeusrajoitusta 60km/h:stä 80:een, kun juna saapuu MM1:een tai VS1:een (rajoitus liittyy ohiajovaralle). Vuosaaren haarallakin on nyt akselinlaskimet. Lisäksi VS1:n länteen päähän on ilmestynyt jotkut (ilmeisesti) uudet nopeusrajoituskyltit.Nyt myös Mellunmäessä ja Vuosaaressa on sama homma meneillään:Näytä liitetiedosto 10762Näytä liitetiedosto 10763
Vaunu oli 137 nyt tyhjennetty ja virrat vekeeEn nähny vaunun numeroo mut Itäkeskuksessa länteen menevässä M100 vilkkuu vikavalo