- Liittynyt
- 22 Lokakuu 2005
- Viestit
- 3,376
Museokalustolla ajo kuuluu brändiin?Miksi muuten Velj. Salmelalla on käytössä ensimmäisen maailmansoda aikaista bussikalustoa?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Museokalustolla ajo kuuluu brändiin?Miksi muuten Velj. Salmelalla on käytössä ensimmäisen maailmansoda aikaista bussikalustoa?
Käsittääkseni tuo monesti liikkuu nimenomaan kolmosen ruuhka-ajan tuplausvuoroissa Hiekkanummeen. Mutta saattaa se tietysti tehdä pitempiäkin päiviä. Syksyllä bongasin tuon 4A:lta yhtenä perjantaina.Tänään näytti olevan Lahdessa ainut Wiima K202 (JBM-311) täydessä työnteossa linjalla 3. :smile:
Törmäsin tällaiseen fotoon K202:sta. Kuva on otettu viime marraskuussa Hakaniemessä. Kysymykseni on, onko Veolialla vielä noita ajossa pk-seudulla? Mahtava peli kyllä kaikkinensa, tokkopa K202:sta olisi muuten niin pitkään valmistettu!?
Jatkokysymykseni on se, löytyykö mistään Suomesta enää keppivaihteisia Volvo B9M/B10M:iä, joiden niskassa olisi K202:n koppa?
Tässäkin ketjussa jokusia kertoja mainittu Ventoniemen #19 (ex Linjebuss, Vantaan Liikenne) täyttää ko määritelmän.Jatkokysymykseni on se, löytyykö mistään Suomesta enää keppivaihteisia Volvo B9M/B10M:iä, joiden niskassa olisi K202:n koppa?
Tässäkin ketjussa jokusia kertoja mainittu Ventoniemen #19 (ex Linjebuss, Vantaan Liikenne) täyttää ko määritelmän.
http://killerpop.sytes.net/jlb/kortti.php?haku=BFA-849
http://bussit.net/tampere/kortti.php?haku=BFA-849
Mahtaako olla ainoa bussi Suomessa, joka on rekisteröidyn yhdistyksen sponsoroima?Nykyisin tuo Pekola #75 on muuten HPK:n mainosasussa.