- Liittynyt
- 14 Heinäkuu 2005
- Viestit
- 5,968
Olen muuton takia alkanut kulkea työmatkojani bussilla junan sijaan. ¨Menomatkat ovat aina sujuneet hyvin ja bussit pysyneet aikataulussa. Paluumatkat iltapäiväruuhkassa ovat sitten aivan oma lukunsa. Bussi joka on lähtenyt Elielinaukiolta voi olla jopa 20 minuuttia myöhässä kun se saapuu Pitäjänmäkeen, tai käytännössä se ei saavu ollenkaan. Reittioppaan reaaliaikaista mobiilisovellusta kun katsoo niin ensiksi vaikuttaa siltä että bussi (linja 321) olisi juuri Ruskeasuolla ja vajaan viiden minuutin päästä omalla pysäkillä, mutta sitten se "katoaa", ja seuraava tulee vasta 15-20 minuutin päästä.
Tänään kysyin kuskilta että onko vuoro jäänyt välistä ajamatta, ja hän vastasi että kyllä on, ja syynä ovat Mannerheimintien ruuhkat. En viitsinyt kysyä enempää yksityiskohdista, mutta kysyn nyt tietääkö joku teistä johtuuko vuorojen peruminen siitä että kääntöajat ovat liian niukat vai mistä? Sitten kysyn että missä kohtaan ne ruuhkat aiheuttavat pahoja myöhästymisiä? Reijolankadun risteyksessä raitiotietöiden takia vai missä? Sitten ihmettelen että miksi HSL:n häiriötiedotteissa ei mainita jos vuoroja on jäänyt ajamatta, koskevatko ne tiedotteet vain jotain "tärkeämpiä" linjoja kuin Espoon perukoille kulkevia?
t. Rainer
Tänään kysyin kuskilta että onko vuoro jäänyt välistä ajamatta, ja hän vastasi että kyllä on, ja syynä ovat Mannerheimintien ruuhkat. En viitsinyt kysyä enempää yksityiskohdista, mutta kysyn nyt tietääkö joku teistä johtuuko vuorojen peruminen siitä että kääntöajat ovat liian niukat vai mistä? Sitten kysyn että missä kohtaan ne ruuhkat aiheuttavat pahoja myöhästymisiä? Reijolankadun risteyksessä raitiotietöiden takia vai missä? Sitten ihmettelen että miksi HSL:n häiriötiedotteissa ei mainita jos vuoroja on jäänyt ajamatta, koskevatko ne tiedotteet vain jotain "tärkeämpiä" linjoja kuin Espoon perukoille kulkevia?
t. Rainer