Miten tavallista on että lähtöjä perutaan?

Vs: Miten tavalllista on että lähtöjä perutaan?

Joo, vaihdoin Töölön tullissa ratikkaan, vaikka alunperin matka oli junalle Pasilaan. Kun ei liiku, niin ei liiku.
 
Vs: Miten tavalllista on että lähtöjä perutaan?

Tämä ehkä sopii tähän ketjuun nyt parhaiten, kun liittyy tietöihin ja myöhästelyihin.

http://www.helsinginuutiset.fi/arti...illa-jo-karhamia-kun-liikenne-ei-toimi-kaikki

Eilen muuten meni taas aamuruuhkassa Kuusitien pysäkiltä n. 38 min Elielinaukiolle. Sieltä lähdin sitten seuraavalle lähdölle n. 18 min myöhässä ja keskeytin rengasrikkoon Hämeenlinnanväylällä. Aika harvoin jää lähtöjä ajamatta/kesken. Viimeisen reilun neljän vuoden aikana tämä taisi olla nyt seitsemäs ajamaton mun kohdalla. 5 ajamatonta on johtunut teknisistä syistä ja yksi kierros jäi ajamatta, kun oli tie poikki.

Näissä tilanteissa pitäisi vaan kuljettajan osata pitää pää kylmänä eikä lähteä hölmöilemään ratikkakiskojen kautta yms., mitä välillä näkee. Eilen 38 purki Töölön tullissa ajoradalle, kun ei hermo kestänyt odottaa pysäkin vapautumista ja 43 puolestaan veti oikein vauhdilla pysäkin ohi maallepäin ajettaessa, vaikka olis siellä kyllä ollut kyytiin halukkaita useampikin (näin tilanteen hyvin, kun olin pysäkillä juuri sillä hetkellä). Toisaalta helpommin sanottu, kuin tehty: ymmärtäähän tuon, kun ihmiset on aina vihaisia ja syyttää kuljettajaa myöhästymisistä ja toisaalta päätepysäkeille ei jää yhtään elpymisaikaa. Jotenkin vaan nämä kuukausitolkulla jatkuvat "poikkeukset" pitäisi pystyä suunnittelussakin huomioimaan.
 
Vs: Miten tavalllista on että lähtöjä perutaan?

Tämä ehkä sopii tähän ketjuun nyt parhaiten, kun liittyy tietöihin ja myöhästelyihin.

http://www.helsinginuutiset.fi/arti...illa-jo-karhamia-kun-liikenne-ei-toimi-kaikki

Eilen muuten meni taas aamuruuhkassa Kuusitien pysäkiltä n. 38 min Elielinaukiolle. Sieltä lähdin sitten seuraavalle lähdölle n. 18 min myöhässä ja keskeytin rengasrikkoon Hämeenlinnanväylällä. Aika harvoin jää lähtöjä ajamatta/kesken. Viimeisen reilun neljän vuoden aikana tämä taisi olla nyt seitsemäs ajamaton mun kohdalla. 5 ajamatonta on johtunut teknisistä syistä ja yksi kierros jäi ajamatta, kun oli tie poikki.

Näissä tilanteissa pitäisi vaan kuljettajan osata pitää pää kylmänä eikä lähteä hölmöilemään ratikkakiskojen kautta yms., mitä välillä näkee. Eilen 38 purki Töölön tullissa ajoradalle, kun ei hermo kestänyt odottaa pysäkin vapautumista ja 43 puolestaan veti oikein vauhdilla pysäkin ohi maallepäin ajettaessa, vaikka olis siellä kyllä ollut kyytiin halukkaita useampikin (näin tilanteen hyvin, kun olin pysäkillä juuri sillä hetkellä). Toisaalta helpommin sanottu, kuin tehty: ymmärtäähän tuon, kun ihmiset on aina vihaisia ja syyttää kuljettajaa myöhästymisistä ja toisaalta päätepysäkeille ei jää yhtään elpymisaikaa. Jotenkin vaan nämä kuukausitolkulla jatkuvat "poikkeukset" pitäisi pystyä suunnittelussakin huomioimaan.

Kuljettajien syyttäminen myöhästelystä (ylipäänsä) on pahvipäisyyden huippu. Sama kun syyttäisi meteorogia syyssateista.
 
Vs: Miten tavalllista on että lähtöjä perutaan?

ja 43 puolestaan veti oikein vauhdilla pysäkin ohi maallepäin ajettaessa, vaikka olis siellä kyllä ollut kyytiin halukkaita useampikin .

Mulle sattui kerran kanssa töistä palatessa että 321 ajoi kovaa vauhtia ohi ja kuski huitoi jotain tyyliin että perässä tulee seuraava. Tuli se 5 minuutin pääästä kun olin sitä ekaa odottanut n 15 minuuttia eli seuraava tuli 20 minuuttia sen jälkeen kun ekan olisi pitänyt tulla :D

Sitten se seuraava jäi seisomaan 5 minuuttia ajantasauksen? vuoksi Malminkartanoon ja kuskia vaihdettiin Rajatorpassa. Kotona olin sellaiset 30 minuuttia myöhässä verrattuna siihen että dösä olisi kulkenut aikataulun mukaan.

t. Rainer
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Takaisin
Ylös