Toiminta jatkunee jossain muodossa, mutta merkittävä osa ajoista on ollut sopimusajoa, jotka ovat melko lailla sidottu sen voittaneeseen yritykseen Y-tunnuksella. Kuulemani mukaan ainakaan Vantaan kaupunki ei ollut suostunut sopimusten siirtoon Talmalle.
Konkurssipesä jatkanee liikenteen pyörittämistä jonkun aikaa, tällainen kohde voi olla esim. lentokentän liikenne. Pesänhoitaja on muuten sama, joka hoiti Westendin Linjan jäämistön. Realisoitavaa firmassa tuskin on kovin paljon (euromääräisesti), mutta selvittämistä saattaa kaluston suhteen olla tekemistä senkin edestä.
Pahimman hintahäirikön poistuminen on kaiken kaikkiaan positiivinen uutinen.
Lentokentän hotellibussia näkyy ajavan Lehtimäen liikenne. Vantaan kaupunki on tehnyt väliaikaisen sopimuksen kuljetuksista Talma Bussin, Javatranssin ja Kajonin kanssa kunnes liikenne saadaan kilpailutettua myöhemmin uudelleen.