- Liittynyt
- 4 Lokakuu 2009
- Viestit
- 3,237
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on ihan matematiikka. Jos nyt mennään tuolla 4 - 6 % lisää bussiliikenteen kustannuksiin jonka Koiviston Auton Norrlin arvioi ihan oikeassa kilpailussa, niin se on Helsingin kaupungille tuollaiset 6 - 10 miljoonaa vuodessa. Eli halvemmaksi tulee maksaa HelB:n tappiot. Semminkin kun tuo arvio voipi hyvin olla alakanttiin, 10% kustannusnousu olisi jotain 15 miljoonaa euroa vuodessa.Ilman mitään asiantuntemusta pakko todeta ettei Nobina väärässä ole... Mutta veronmaksajan kannalta kumpi sitten on parempi? Lainata jättisummia HelBille ja pitää hintatasoa alhaalla vai Nobinan sanoin "tervehdyttää markkinat?" Auttaako HelB pitämään hintoja alhaalla? Voiko lainaaminen jatkua loputtomiin? Onko HelB vielä joskus voitolla?
Päivittäin noita korkeatasoisia hinataan täällä pois katujen varsilta. Voinut olla nauramatta, kun Jokerilinjalla tuli Viikintiellä vastaan varsinainen linttabussi Espoon Auton väreissä!Nobina sanoi:Liikennöimme nykyaikaisella ja korkeatasoisella linja-autokalustolla, joka täyttää liikenteen tilaajan tiukat laatu- ja ympäristövaatimukset.
Jos nyt mennään tuolla 4 - 6 % lisää bussiliikenteen kustannuksiin jonka Koiviston Auton Norrlin arvioi
Tuon markkinahäirikönkö vuoksi Nobinan bussit ainakin itä-Hesassa ovat liikkuvia romukasoja?
Päivittäin noita korkeatasoisia hinataan täällä pois katujen varsilta. Voinut olla nauramatta, kun Jokerilinjalla tuli Viikintiellä vastaan varsinainen linttabussi Espoon Auton väreissä!
Jos se on siitä kiinni, niin heti pois tuet Helbiltä.
Enhän minä nyt sentään. Vanha kyyninen mies kun olen.Et kai ole, Albert, noin hyväuskoinen? Jos ei olisi HelBiä ja korvaushinnat olisivat sitten vaikka 10% korkeammat, niin ei Nobina niitä extrarahoja huoltoon käyttäisi, vaan omistajien voittoihin.