Rattivaunu
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 24 Kesäkuu 2005
- Viestit
- 5,967
NrI #46 on saatu jälleen ajoon edellä kuvatun perusteellisen täyskorjauksen jäljiltä. Nyt lopuille 39:lle saman sarjan vaunulle näköjään ollaan tekemässä samat toimenpiteet.
Viime viikolla #46 liikkui tyylikkään näköisenä ilman kylkimainoksia. Viikonvaihteeseen mennessä mainokset oli jo ehditty kiinnittää.
Valmetin Nr-konsepti on osoittaunut erittäin varmakäyttöiseksi raitiovaunukonstruktioksi. Valitettavasti ihan kaikki helsinkiläisvaunut eivät ole olleet Nr:ien veroisia. Ehkäpä juuri siksi katsotaankin, että Nr:ille riittää käyttöä vielä hyvin pitkään ja onnistuneeseen peruskonseptiin on mielekästä panostaa voimakkaasti näinkin pitkän käyttöhistorian jälkeen.
Viime viikolla #46 liikkui tyylikkään näköisenä ilman kylkimainoksia. Viikonvaihteeseen mennessä mainokset oli jo ehditty kiinnittää.
Valmetin Nr-konsepti on osoittaunut erittäin varmakäyttöiseksi raitiovaunukonstruktioksi. Valitettavasti ihan kaikki helsinkiläisvaunut eivät ole olleet Nr:ien veroisia. Ehkäpä juuri siksi katsotaankin, että Nr:ille riittää käyttöä vielä hyvin pitkään ja onnistuneeseen peruskonseptiin on mielekästä panostaa voimakkaasti näinkin pitkän käyttöhistorian jälkeen.