Rattivaunu
Tunnistettu jäsen
		- Liittynyt
 - 24 Kesäkuu 2005
 
- Viestit
 - 6,669
 
NrI #46 on saatu jälleen ajoon edellä kuvatun perusteellisen täyskorjauksen jäljiltä. Nyt lopuille 39:lle saman sarjan vaunulle näköjään ollaan tekemässä samat toimenpiteet.
Viime viikolla #46 liikkui tyylikkään näköisenä ilman kylkimainoksia. Viikonvaihteeseen mennessä mainokset oli jo ehditty kiinnittää.
Valmetin Nr-konsepti on osoittaunut erittäin varmakäyttöiseksi raitiovaunukonstruktioksi. Valitettavasti ihan kaikki helsinkiläisvaunut eivät ole olleet Nr:ien veroisia. Ehkäpä juuri siksi katsotaankin, että Nr:ille riittää käyttöä vielä hyvin pitkään ja onnistuneeseen peruskonseptiin on mielekästä panostaa voimakkaasti näinkin pitkän käyttöhistorian jälkeen.
	
		
			
		
		
	
				
			Viime viikolla #46 liikkui tyylikkään näköisenä ilman kylkimainoksia. Viikonvaihteeseen mennessä mainokset oli jo ehditty kiinnittää.
Valmetin Nr-konsepti on osoittaunut erittäin varmakäyttöiseksi raitiovaunukonstruktioksi. Valitettavasti ihan kaikki helsinkiläisvaunut eivät ole olleet Nr:ien veroisia. Ehkäpä juuri siksi katsotaankin, että Nr:ille riittää käyttöä vielä hyvin pitkään ja onnistuneeseen peruskonseptiin on mielekästä panostaa voimakkaasti näinkin pitkän käyttöhistorian jälkeen.