Nyssen aikatauluista

Tuo onkin erikoinen vuoro, kun sitä nimenomaan ei ole "synkattu" yhteenkään lentoon. Se on vähän aika sitten jostain syystä lisätty ajettavaksi, vaikka tuota ennen ei laskeudu yhtäkään lentoa. Siksikin erikoista, kun 103:n aikataulut muuttuvat viikottain, ja silti ajetaan vuoro ajankohtaan jolloin lentoa ei ole.

Eikö tätä ennen Tokee ajanut ihan Ryanairille tarkoitettuja kuljetuksia, jotka oli suunniteltu lentojen mukaan? Toki ykkönen kulki mutta kuitenkin. Erikoista on mielestäni ajaa "turhaan" tuota reittiä ja synkkaamatta ainoaankaan lentoon?, kun kuitenkin 39A kulkee lentoasemalle ja 12 Vaittiin, liekö tarkoitus järjestää jokin pikavuoro paikallisille:biggrin:
 
Eikö tätä ennen Tokee ajanut ihan Ryanairille tarkoitettuja kuljetuksia, jotka oli suunniteltu lentojen mukaan? Toki ykkönen kulki mutta kuitenkin. Erikoista on mielestäni ajaa "turhaan" tuota reittiä ja synkkaamatta ainoaankaan lentoon?, kun kuitenkin 39A kulkee lentoasemalle ja 12 Vaittiin, liekö tarkoitus järjestää jokin pikavuoro paikallisille:biggrin:
Itse olen ainakin tyytyväinen tuosta 103:sta.

Pikavuoro sinne Tampereelle, 14 min max menee moottoritietä.

Olen introvertti, niin tosi iso plussa kun saa yksin matkustaa. Joku vuoro oli melko täysi kentälle päin. Paunun auto tuo muistoja. Ekalla kerralla meni vetistelyksi kun sisään astuin.

Aikataulut ei toki kovin monipuoliset, mutta minä en busseilla enää kuljekaan kuin kauppareissut, ja näkyy onnistuvan niillä vuoropareilla kun Vekka Group lähtee 45 min sisään Nalkalasta takaisin kentälle.

Hukkaan valtavasti aikaa linjalla 12 menemällä Lidliin kun se jättää kauas, tuo näyttäisi ratkaisevan sen ongelman.

Harvalla bussilinjalla pääsee 14 minuutissa Tampereen keskustaan paitsi 103.
 
Ei voi kyllä ymmärtää Nyssen suunnittelijoita.

Paunun kuljettajat poistuivat linjalta 8 ja pitivät sitä onnen hetkenään. Kasi oli aikataulujen vuoksi "tiukka linja" eikä joutoaikaa jäänyt juuri edes yövuoroilla päätepysäkille.
Muutamaa haastattelin, ei työmaita häiritsemässä reitillä ja paljon joutoaikaa päätepysäkeillä, ajantasauspysäkeillä seistään monesti sen 5 minuuttia.

Kutosella joutoaikaa on kuulemma 10-20 minuuttia helposti. Molemmissa päissä. Ei ihme, että kuskit siitä linjasta tykkäävät.
Toisaalla ajetaan nonstop...

Siitä nautiskelevat, koska mitä pidempi joutoaika, sitä enemmän juoksee palkkaa "tekemättä mitään".

Lähdin tänään Länsilinjoilla Metsäkylään ja ihmettelin miten voi olla, että auto saapuu Metsäkylän kääntöpaikalle ja lähtee sieltä miltei saman tien.
Joutoaikaa maks. 3-5 minuuttia, ei ehdi edes vessassa käydä tai autoa tsekata.

Pitäisikö tarjota paljon joutoaikaa kaikille tai ei kenellekään.

Tästä huolimatta Länsilinjojen naiskuskilta sai huippupalvelua Metsäkylässä!! Jaksamista!!
 
Takaisin
Ylös