- Liittynyt
- 19 Huhtikuu 2006
- Viestit
- 74
En nyt tiennyt, että mihin jaostoon tämä pitäisi pistää, mutta olen tässä nyt pidemmän aikaa jo pohdiskellut ja todennutkin asian.
Näissä uusissa 8700:sissa Volvoissa, mukaan lukien Jokeri-Volvot on todellakin yksi kierros enemmän ohjauksessa per laita, mitä esimerkiksi uusissa Scaloissa on. Laskin muistaakseni, että 3 ja puol kiekkaa olisi laitaansa tuossa Volvossa, kun Scalassa on kiekka vähemmän kuten myös vanhoissa Wiimoissa sekä Ikaruksissa, oli kyseessä Volvo tai Scania alustainen.
Kysyisinkin nyt, että olette varmasti muutkin tämän merkille pistänyt. Mistäköhän tämä Volvon logiikka pistää ohjaukseen kaupunkiliikenteeseen tulevaan bussiin noita kierroksia noin paljon?
Mulla ei ole näistä uusista 8700:sista mitään muuta huonoa sanottavaa, muuta kuin tuo ohjaus, miksi sen ihmeessä noin pitää olla noin hidas kaupunkiliikenteeseen?
Tai sitten tässä on joku kikka 4, jota en ole vielä tajunnut.....
Mitä mieltä muut ovat?!
Näissä uusissa 8700:sissa Volvoissa, mukaan lukien Jokeri-Volvot on todellakin yksi kierros enemmän ohjauksessa per laita, mitä esimerkiksi uusissa Scaloissa on. Laskin muistaakseni, että 3 ja puol kiekkaa olisi laitaansa tuossa Volvossa, kun Scalassa on kiekka vähemmän kuten myös vanhoissa Wiimoissa sekä Ikaruksissa, oli kyseessä Volvo tai Scania alustainen.
Kysyisinkin nyt, että olette varmasti muutkin tämän merkille pistänyt. Mistäköhän tämä Volvon logiikka pistää ohjaukseen kaupunkiliikenteeseen tulevaan bussiin noita kierroksia noin paljon?
Mulla ei ole näistä uusista 8700:sista mitään muuta huonoa sanottavaa, muuta kuin tuo ohjaus, miksi sen ihmeessä noin pitää olla noin hidas kaupunkiliikenteeseen?
Tai sitten tässä on joku kikka 4, jota en ole vielä tajunnut.....
Mitä mieltä muut ovat?!