Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Toimii syöttölinjana Landbon pysäkille, Crossareita käytetään tuolla syöttölinjalla yleisesti. Tämä vuoro siis kyseessä.Su 22.2
ESLL 907 (Iveco Irisbus Crossway LE) lähdöllä Porvoo-Loviisa-Hamina Helsingin Lentoasemalta tänään n. klo 16.50.
HSL-tariffikilpi oli vielä paikoillaan.
5.3
Juuri äsken ajoi Kuusitien pysäkin ohi jokin Lahti 2017- teipattu OmniExpress, jossa oli takalinjakilpi. Ajoi linjaa 464, joka on sekin minulle täysi mysteeri. Tietääkö kukaan enempää tästä bussista?
5.3
Juuri äsken ajoi Kuusitien pysäkin ohi jokin Lahti 2017- teipattu OmniExpress, jossa oli takalinjakilpi.
464 on Nurmijärven suunnan linja, jota Korsisaari ajaa. Tästä pääteltynä tuo OmniExpress on siis Korsisaaren.
Olen huomannut että ainakin Ruotsissa käytetään kaukoautoissakin takakilpeä.
Jokseenkin erikoinen "logiikka"... Millä tavalla reitti-/määränpäätiedon tarpeellisuus/kiinnostavuus muuttuu riippuen siitä, esitetäänkö informaatio kirjaimin [KAMPPI] vai numeroin [490]? Itseäni ainakin kiinnostaa itse määränpäätieto yleensä, ei se, kummalla sinänsä kelvollisella ilmaisutavalla se esitetään.(Taka)linjakilvelle on käyttöä, jos linjalla on numero. Muuten sillä ei tee yhtään mitään, kun välillä tuntuu ettei etukilvistäkään saa mitään selvää kaukoliikenteessä.
Jokseenkin erikoinen "logiikka"... Millä tavalla reitti-/määränpäätiedon tarpeellisuus/kiinnostavuus muuttuu riippuen siitä, esitetäänkö informaatio kirjaimin [KAMPPI] vai numeroin [490]? Itseäni ainakin kiinnostaa itse määränpäätieto yleensä, ei se, kummalla sinänsä kelvollisella ilmaisutavalla se esitetään.
14.3.2015
Tourusbus.com:n Volvo 9700 -teli tuplaamassa OnniBus.comia. Havainto kolmostiellä Klaukkalan kohdilla etelään päin vähän ennen klo 12
Kyseessä oli FIY-592, Volvo B12B 6x2/9700HD, Charter Tourus Bus, ex-Turun Citybus. Lähti 13:00 Kiasmalta takaisin Onnibusin kyltti ikkunalla.