Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Pienen raitiovaunujärjestelmän kiinteät kustannukset
Jos liikenteen tuotanto organisoidaan olemassaolevien liikennelaitosten alle, ei huoltoa ja hallintoa varten tarvitse juurikaan enempää henkilökuntaa kuin nyt on.
Tästäkin voi tarvittaessa joustaa. Ainakin Helsingissä ns. yölokki on ollut ihan HKL-Bussiliikenteen Vartiokylän varikolla samassa yhteydessä kuin busseillakin. Tässä nähdään kuinka kilpaillutus on tuonut säästöjä.
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.