Rattivaunu
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 24 Kesäkuu 2005
- Viestit
- 6,210
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Wikströmin firman arvo ei ole kuin kaluston arvo, koska liikenne kuitenkin loppuu 10 vuoden sisällä. Wikströmillä itsellään taas taidetaan kuvitella, että liikenteen kilpailuttaminen voitaisiin vielä jotenkin estää, joten firmaa ei olla valmiita myymään käypään hintaan.Saisi Pohjolan Liikenne ostaa M.V.Wikströminkin, niin päästäisiin kehittämään Kirkkonummen liikennettä.
Minkä suomalaisen linja-autoyrityksen arvo on enemmän kuin omaisuuden arvo? Ei ainakaan minkään linjaliikennettä pääasiallisesti ajavan.Wikströmin firman arvo ei ole kuin kaluston arvo, koska liikenne kuitenkin loppuu 10 vuoden sisällä.
Juuri linjaliikennettä ajavilla firmoilla on tuottoisia linjaliikennelupia, joilla itsessään on arvoa (ja joiden arvo toki häviää sen sileän tien, jos yhteiskunta alkaakin kilpailuttaa kaiken liikenteen).Minkä suomalaisen linja-autoyrityksen arvo on enemmän kuin omaisuuden arvo? Ei ainakaan minkään linjaliikennettä pääasiallisesti ajavan.
Tervemenoa taas yksi pienempi yrittäjä... No, hyvä että Pohjolan Liikenne eikä esimerkiksi joku muu.
Toivottavasti asenne YTV-lippujen kelpuuttamisen suhteen kuitenkin korjaantuisi. Tällä foorumilla on jo ollut useita kommentteja siitä, ettei YTV-kausiliput kelpaa ns. U-busseissa.
Eikös ne pitäisi toimia ilman ongelmia kaikissa U-linjoissa, joissa on se lukija ym. patukka. Itsellä ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia. Tulin sitten kyytiin Veikkolasta, tai Espoon puolelta..
Ei tekniikassa mitään vikaa olekaan, kuljettajapuolella on ongelmaa sen sijaan ollut senkin edestä. Milloin pääsee kyytiin Helsingin puolelta ja milloin ei.
Asia ei ainakaan tästä paremmaksi mene, kun vielä Itä-Uusimaa tulee mukaan. Varmasti tulee alussa sekoilua, jos kuljettajia ei nyt perehdytetä kunnolla.