Pohjolan Liikenteen kalustoa

Eli noi Hangon vuorot muuttuu U-linjoiksi 190/190K Helsinki-Hanko? Homma on varsin perusteltu sillä ovat kuitenkin sen verran hiljaisia ja matka-aika ei taida pidentyä muuten kun jos Kirkkonummella aletaan poikkeamaan matkakeskuksella.
 
Eli noi Hangon vuorot muuttuu U-linjoiksi 190/190K Helsinki-Hanko? Homma on varsin perusteltu sillä ovat kuitenkin sen verran hiljaisia ja matka-aika ei taida pidentyä muuten kun jos Kirkkonummella aletaan poikkeamaan matkakeskuksella.

Missä tuo on kerrottu että nuo pikavuorot olisivat muuttumassa koko matkalta vakioiksi.
 
PL:n Ilmalan varikolla on kaksi uutta Volvo 9700:aa pelkät kylkinumerot teipattuina: 108 GLP-183 ja 109 GLP-184.

Poistettuina ilman PL:n teippejä on 843, 908, 911 ja 919.
 
PL 123 on siirtynyt Imatralle. Ja jos en nähnyt väärin, niin se oli tänään Ruokolahden vuorossa.
 
Havaintoja Etelä-Karjalasta: viime perjantaina PL 123 (Scania K124 Carrus Vega) oli Imatralla Kuutostiellä hinauksessa ja tänään PL 107 (Scania K114 IB Kiitokori OmniStar) oli jäänyt tienposkeen Joutsenossa, hinausauto oli sitäkin hakemassa.
 
PL #96:n lisäksi PL #75 muutettu Finnair-väristä valtionkaariin. Jälkimmäinen autoyksilö 29.10. linjalla 665A.
 
PL on julkaissut Instagramissa kuvan pikavuoroväreissä olevasta VDL Futurasta, kylkinumeroltaan 112, jonka kerrotaan tulevan Helsinki-Turku -reitille ensi vuoden alussa. Autoja on tekstin mukaan tulossa kaksi.
 
PL on julkaissut Instagramissa kuvan pikavuoroväreissä olevasta VDL Futurasta, kylkinumeroltaan 112, jonka kerrotaan tulevan Helsinki-Turku -reitille ensi vuoden alussa. Autoja on tekstin mukaan tulossa kaksi.

Loistavaa! VR voikin näillä uusilla hienoilla busseillaan vähentää junamatkustajia entisestään Helsinki-Turku-reitillä, joka voidaankiin kohta lopettaa kokonaan. No, sittenpä ei tarvitse rakentaa Espoon kaupunkirataakaan.
 
Loistavaa! VR voikin näillä uusilla hienoilla busseillaan vähentää junamatkustajia entisestään Helsinki-Turku-reitillä, joka voidaankiin kohta lopettaa kokonaan. No, sittenpä ei tarvitse rakentaa Espoon kaupunkirataakaan.

Onko siellä muka vielä edes matkustajia? :lol: Jos nyt jokunen sattuu eksymään, niin kohta nekin katoaa. Justiinsa myytiin tyttöystävänkin sarjaliput (8kpl) pois kun siirryttiin molemmat Åbussin vakikäyttäjiksi, matka paljon luotettevampaa ja mukavampaa sekä ajallisesti täsmälleen yhtä nopeata.
 
Koska viimeksi Pohjolan Liikenteelle on tullut uusi Scania, ja miksi niinkin vahva Scania talo on siirtynyt muihin merkkeihin? Siis joku järkevä syy, esim. takuuasioiden hoito tms.
 
Koska viimeksi Pohjolan Liikenteelle on tullut uusi Scania, ja miksi niinkin vahva Scania talo on siirtynyt muihin merkkeihin?

Jos oikein katsoin Miskan kalustolistaa, niin viimeisin Scania PL:lle on tullut 2012. Todellisen syyn tietää varmaankin vain PL:n toimitusjohtaja ja tekninen johtaja.

Scania on kaiken kaikkiaan jyrkässä alamäessä Suomessa. Viime vuonna rekisteröitiin 64 uutta Scaniaa, joista 51 meni HelB:lle. Uusi omistaja tuskin ostaa enää ainuttakaan Scaniaa HelB:llekään ja Scanian tämän vuoden rekisteröintitilastot näyttävätkin lähes olemattomilta.
 
Takaisin
Ylös