RSS
Botti
- Liittynyt
- 10 Heinäkuu 2008
- Viestit
- 8,892
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Mikähän muutokseen on syynä, ja onko muutoksen tarkoitus olla pysyvä vai vain tilapäinen?
Pasilan sisälenkkiin ei ole eikä ilmeisesti enää tulekaan raideyhteyttä.
Myöskään ysi ei sitten enää kierrä Messukeskuksen kautta. Kakkosen päätesilmukka sinne sentään jää.
Eli Messukeskuksen yleisötapahtumien palvelut heikkenevät. Ainakaan nopeasti pohtien tästä on aika haasteellista löytää yhtään mitään järkeä...
Onhan siinä se järki, että Mäkelänkadun ja Pasilan välillä matka lyhenee n. 400 metrillä ja yhdellä pysähdyksellä. Ysinkin reitiltä, mutta vain Pasilaan päin lyhenee matka 800m.
Ja isojen yleisotapahtumien aikaan ajetaan nytkin lisälinjaa 7M Messukeskukseen.
Onhan siinä se järki, että Mäkelänkadun ja Pasilan välillä matka lyhenee n. 400 metrillä ja yhdellä pysähdyksellä.
Onko raitiovaunun tarkoitus ajaa mahdollisimman suoraan vai palvella ihmisiä?
Onko raitiovaunun tarkoitus ajaa mahdollisimman suoraan vai palvella ihmisiä? Sanotaan sitten näin: Messukeskuksen lisäksi muun muassa Haaga-Helia AMK:n kampuksen palvelut heikkenevät. Kyseinen kampus ei ole ihan pieni.7M taas ei minusta ole koskaan oikein tavoittanut asiakaskuntaansa ja HSL:n välinpitämättömyys linjan organisointiinkin on ihan omaa luokkaansa, kun linjaa on saanut ajaa vaunuilla, joista ei eides löydy M-tunnusta linjakilvistä, puhumattakaan informoinnista.
Vielä dramaattisempi parannus siis tapahtuisi lakkauttamalla koko linja? Silloinhan reitti lyhenisi oikein kunnolla.
Eikö kakkosen ja ysin ole kuitenkin vastaisuudessa määrä molempien kääntyä Itä-Pasilassa
Eikö kakkosen ja ysin ole kuitenkin vastaisuudessa määrä molempien kääntyä Itä-Pasilassa? Siihen tarkoitukseenhan korttelin kiertäminen olisi molemmilla ihan perusteltua.