No 2122 suistui toisenkin kerran Itämerenkadun risteyksessä (SRS-uutiset). Että taitaa olla vaunussa vikaa. Liekö siinä "akselit linkussa".
Mistä näitä SRS-uutisia pääsee lukemaan?
En löydä tuolta SRS-sivuilta kohtaa uutiset tmv.
nim. puusilmä?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
No 2122 suistui toisenkin kerran Itämerenkadun risteyksessä (SRS-uutiset). Että taitaa olla vaunussa vikaa. Liekö siinä "akselit linkussa".
http://www.raitio.org/news/uutis11/uutis111.htmMistä näitä SRS-uutisia pääsee lukemaan?
En löydä tuolta SRS-sivuilta kohtaa uutiset tmv.
nim. puusilmä?
http://www.raitio.org/news/uutis11/uutis111.htm
Tässä suora linkki!
No 2122 suistui toisenkin kerran Itämerenkadun risteyksessä (SRS-uutiset). Että taitaa olla vaunussa vikaa. Liekö siinä "akselit linkussa".
Näinhän se on. Ensimmäisenä toki tulee raide mieleen. Mutta saksalaisella täsmällisyydellä se on rakennettu. Toki paikallisten piirustusten mukaan.No jos kaksiakselinen harjavaunu suistui kahdesti ja kummatkin tapaukset uudella rataosalla, pitää vika kyllä olla siinä, ei vaunussa. Onhan vaunutyyppi tähän saakka selvinnyt kaikista paikoista turvallisesti.
Syynä on mitä ilmeisimmin raiteessa oleva vekki eli kulma. Suistumisjälki alkaa juurikin kohdasta, jossa vaihteeseen hitsattu kaarre ei kohtaa vaihteesta lähtevää raidetta jatkuvalla kaarteella, vaan liitoksessa on virhe.Mikä oli syynä 2122:n suistumiseen?