Pimensikö 235 Aleksilta ajolangan vai miksi sieltä olivat sähköt pois?
Taisi olla kuorma-auto tms. joka ajoi langat alas... (liian korkea ajoneuvo/kuorma)
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Pimensikö 235 Aleksilta ajolangan vai miksi sieltä olivat sähköt pois?
Ja tänään se esiintyi aamulla YLEn aikaisessa radiossa. Ollipekka Poutanen kertoi, että koehenkilöliikenteeseen päästään välipäivinä. Varsinaiseen liikenteeseen vasta tammikuussa, koska invaramppi tulee vasta silloin. Nykyisillä koeajoilla on suoritettu lujuusmittauksia laskelmien tarkistamiseksi. Ilmeisesti mittauksia on nyt tehty tarpeeksi ja välipala saa vihdoin sisustuksen.Osamatalalattiainen nivelraitiovaunu (vai miten se termi menikään?) 80 näytti olevan eilisiltana 14.12. koeajolla...
Mitäs muuten ajattelisitte sellaisesta ideasta, että seuraavista välipaloista tehtäisiinkin pidempiä kuin tämä proto on? Tosin meillä taitaa maksimi teliväli olla nykyisen välipalan 6,5 m.
Näitähän on jo Saksassa. 2-nivelvaunuja on jatkettu matalalattiavälipalalla.Niistä ei valitettavasti saa nykyistä pitempiä, kun niiden pitää selviytyä 15 m kaarresäteestä. Periaatteessa välipaloja voisi toki liittää vaunuun 2 kpl.
Kuulin itse aamun radiossa Helsingin Kaupungin Liikennelaitoksen Raitioliikenneyksikön (HKL-RLY) kehittämispäällikkö DI Ollipekka Heikkilän kertovan C-vaunun rakentamisen etenemisestä. Sää oli kyllä pitkin päivää Poutasta, ei satanut tahi ollut pilvistäJa tänään se esiintyi aamulla YLEn aikaisessa radiossa. Ollipekka Poutanen kertoi, että koehenkilöliikenteeseen päästään välipäivinä.
Joo, anteeksi vain. Tietenkin Heikkilä HKL:stä. Poutanen on KSV:n liikennesuunnittelupäällikkö ja etunimikin kirjoitetaan erikseen eli Olli-Pekka. Tämä taitaa olla minulle ylivoimaisen vaikeata kirjoittaa oikein Heikkilästä.:icon_frown:Ja tänään se esiintyi aamulla YLEn aikaisessa radiossa. Ollipekka Poutanen kertoi...
Taitaa olla päiväaika aika usein varattu vaunun fiksaamiseen VH:ssa ja sitten "töitten jälkeen" vasta pääsee koeajokuljettaja keräämään matkamittariin tiettyä varsin huomattavan suuruista sisäänajokilometrimäärää...TEP70 sanoi:Eilen...näin koevaunun 80 niinkin myöhään kuin klo 22.30....