Raitiovaunuhavaintoja marras-joulukuu 2008

Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Mutta mä ymmärsin kuitenkin, että jatkossa mannet keskitetään (teoriassa) pelkästään seiskalle.

Kevääksi manneille on määrätty vakiovuorot linjoilla 7A ja 7B. Kaksi kokopäivän vuoroa ja kaksi ruuhkavuoroa. Muillakin linjoilla manneja voidaan tilanteen mukaan edelleen käyttää.
 
Kevääksi manneille on määrätty vakiovuorot linjoilla 7A ja 7B. Kaksi kokopäivän vuoroa ja kaksi ruuhkavuoroa. Muillakin linjoilla manneja voidaan tilanteen mukaan edelleen käyttää.

Todennäköisesti ykkösellä seiskojen lisäksi.
 
Ikävä kyllä manneajot nelosella peruuntuivat. Toivottavasti kukaan ei ehtinyt päivällä hankkimaan flunssaa tuon takia.
 
Eihän tämä nyt oikein raitiovaunu"havainto" ole:
Joukkoliikennelautakunnan esityslistalla 11.12. on myös uuden työvaunun (kiskoilla liikkuvan) hankesuunnitelmasta päättäminen!
 
Kuinka monta NrI:tä Saksassa on yhtäaikaisesti? Onkos 69 eka joka sieltä tulee takaisin?
Ensimmäiset Saksassa olivat 44 ja 69. Toisen käden tietoa on, että 44 on tuotu takaisin ennen vaunua 69.
Oletusta on se, että tuskin vaunun 44 kuljetuksessa "toista sivua" on ajettu tyhjänä.
Että olisiko kaksi vaunua kerrallaan.
 
69 näytti ihan komialta Vallilan hallipihassa. Minusta näytti siltä että siinä ei ollut virroitinta vielä. Kilvet sen sijaan näyttivät muista ykkössarjalaisista poiketen ledimallisilta. Toivoa sopii että tämä olisi linjalla mahdollisimman pian.
 
BS 1 ja HKL 339 liikkeellä Koskela - Vallila -akselilla puolen päivän aikoihin.
 
Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin
Ylös