Rattivaunu
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 24 Kesäkuu 2005
- Viestit
- 6,014
Tuo järjestely merkitsee siis sitä, että Ojangon kalustoa alkaa kulkea tietyissä rajoissa myös linjalla 600, jollei nykyisellään kulje. Tuotahan tuossa edellä kysyin. Koska ylimääräisiä niveliä on melko rajallinen määrä, ei tuo kierto minä tahansa liikennöintiaikoina voi kovin laajaa olla olettaen että 570 säilyy kokonaan nivellinjana. Kierrätys tuolla tavoin on tietenkin kätevin tapa saada nivelkalustoa 600:llekin.Helpostihan 570 ja 600 saa kiertämään keskenään kalustokierroissa/työvuoroissa haluttaessa.
Se, että sähkökalustoa saadaan pidettyä mahdollisimman paljon liikenteessä ja toisaalta niveliä sellaisille linjoille, joilla niistä on mahdollisimman suuri hyöty, on ilman muuta tervetullut muutos.