- Liittynyt
- 4 Tammikuu 2007
- Viestit
- 55
Luin juuri muutaman artikkelin että C-AKv kytkin joka on tavallaan jatkokehitelmä Willison/SA-3 kytkimestä yleistyisi euroopassa.
http://www.ba-bautzen.de/wirtschaftssenioren/amk/bilder/wabco3d.jpg
C-AKv kytkintä on jo kokeilleet SNCF, RAILION/ME/MILBRAG rautatieyhtiöt. Railon ja DB onkin käyttänyt UIC kytkintä jo aiemmin, joka siis on myös SA-3 yhteensopiva.
http://www.drehscheibe-online.de/tagesbilder/bilder/1106644595.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/DB_151_110-4.jpg/800px-DB_151_110-4.jpg
Rutsissa ja Norjassa SA-3 kytkintä käytetään yleisesti malmijunissa.
Mikäs Suomessa on ollut este ettei vetureiden ja sibelius junan lisäksi SA-3 kytkintä käytetä enemmänkin?
http://www.ba-bautzen.de/wirtschaftssenioren/amk/bilder/wabco3d.jpg
C-AKv kytkintä on jo kokeilleet SNCF, RAILION/ME/MILBRAG rautatieyhtiöt. Railon ja DB onkin käyttänyt UIC kytkintä jo aiemmin, joka siis on myös SA-3 yhteensopiva.
http://www.drehscheibe-online.de/tagesbilder/bilder/1106644595.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/DB_151_110-4.jpg/800px-DB_151_110-4.jpg
Rutsissa ja Norjassa SA-3 kytkintä käytetään yleisesti malmijunissa.
Mikäs Suomessa on ollut este ettei vetureiden ja sibelius junan lisäksi SA-3 kytkintä käytetä enemmänkin?
Viimeksi muokannut moderaattori: