Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Mielenkiintoista seurata varsinkin Luopioisten linjan tilannetta, eli onko rahkeita uusia rahastuslaitteita, kun taitaa olla nuo yhteistariffikulkijat varsin mariginaalinen kulkijajoukko "kaalimadoissa". Eli irtoaako koko yhteistariffista.
Ja jännältä näyttää, tuleeko sitten Lauttakylän Auto uutena tulokkaana kelpuuttamaan kaupungin kortteja. Ainoat varsinaisesti yhteistariffialueella kulkevat vuorohan on koulupäiväinen tampere-rahola-nokia-narva ja Suumaantie-Nokia-Tampere,. joissa sentään on useita pysäkkejä kaupungin puolella muiden linjojen ollessa sitten näitä 54:n motarivuoroja Ideaparkiin (no pääsisihän niilläkin sitten Kuokkamaantien ja Keskustorin väliä). Pointti onkin lähinnä siinä, että kun on samat koneet, miksi ei voitaisi hyväksyä myös kaupungin korteille ladattuja seutulippuja.Mielenkiintoista seurata varsinkin Luopioisten linjan tilannetta, eli onko rahkeita uusia rahastuslaitteita, kun taitaa olla nuo yhteistariffikulkijat varsin mariginaalinen kulkijajoukko "kaalimadoissa". Eli irtoaako koko yhteistariffista.
Ja jännältä näyttää, tuleeko sitten Lauttakylän Auto uutena tulokkaana kelpuuttamaan kaupungin kortteja.
Olen siinä käsityksessä, että asian suhteen olisi edetty ja halukkuutta olisi nimen omaan LA:n puolelta.
Jaa-a, toivottavasti nyt ei kuitenkaan. Luopparia on joskus tullut käytettyä ihan periaatteen vuoksi, firman kalusto on sentään suorastaan retroa ja siksi hiivattimaisen asjallista niinkuin vaunut.org-kielellä asia ilmaistaan.
Kyllähän tämä oppilaitos takaa kulkijoita ja noita seutu- & tariffilipulla kulkevia Luopparille (& Pekolalle) nyt ja jatkossakin.