Töysän Linja

Keskisuomalainen 2.8.21: Töysän Linjan velat yli 500.000 e. Suurimmat velkojat ovat pankki, verottaja ja työeläkeyhtiö. Varat suunnilleen samaa tasoa velkojen kanssa: Kiinteistöt n 300-350.000 e ajoneuvot n. 200 000 e, muu omaisuus n. 30 000 e. Yhtiön 35 työntekijän irtisanomisajan palkat tulemaan olemaan yhteissummaltaan merkittävät. (Lähde: Keskisuomalainen 2.8.21)
 
Tänään oli puolestaan viimeiset Jyväskylä-Kokkola-Jyväskylä vuorot liikenteessä, vielä klo: 20:00 lähtevä vuoro Kokkolasta Jyväskylään ja se oli sitten siinä Töysän osalta. Keuruun vuorothan loppui jo viimeviikon perjantaina 30.07.
 
Ja Orajärven Bussit aloittaa Jyväskylä - Kokkolan samalla aikataululla 12.8.
 
Suht vanhaa kalustoa näyttää olevan, vain yksi Scania OE 2010-luvulta, muut jopa yli 20 v Carruksia ja kohta 20 v vanhoja 9700-Volvoja.
 
Suht vanhaa kalustoa näyttää olevan, vain yksi Scania OE 2010-luvulta, muut jopa yli 20 v Carruksia ja kohta 20 v vanhoja 9700-Volvoja.

Noita OmniExpressejähän on kaksi, eivät vaan ole vielä tulleet myyntiin. Äsken kun katsoin noita myynti-ilmoituksia niin näytti olevan Volvoja pääasiassa nyt. Mutta kyllähän tuossa vielä on käyttökelpoista kalustoa vielä ammattiliikenteeseenkin, esimerkiksi eihän noilla 9700:lla ole kovin hirveästi rullailtu kuten ei varmaan myöskään noilla uudemmilla Scanioilla.
 
Suht vanhaa kalustoa näyttää olevan, vain yksi Scania OE 2010-luvulta, muut jopa yli 20 v Carruksia ja kohta 20 v vanhoja 9700-Volvoja.

Taitaa arvokkain olla tuo junankeula-Kleinbus. Taitaa vaan tulla konkurssipesälle takkiin, kun tavaraa myydään jossain ihmeen Lainvoimassa. Tuo Kleinbus menisi hyvään hintaan jossain ulkomaiselle myyntisivustolla tai edes huutokaupat.comissa, mitä ilmeisesti keski-eurooppalaisetkin ostajat seuraa.
 
Takaisin
Ylös