Laitoin tällaisen pystyyn kun ei vielä ollut.
Talviaikataulukirja julkaistiin (http://joukkoliikenne.tampere.fi/media/user/files/aikataulut/tre_aikataulu_talvi_netti.pdf) viime viikolla ja vahvisti muutamia ennakko-oletuksia. Ensihavaintoja:
- Tärkeiden kohteiden linjaluetteloa ei ole tuotu toiveista huolimatta takaisin.
- Pirkkalassa paljon parjatut Kyöstin yhteydet eivät parane ruuhkia lukuunottamatta: arkisin ei kulje bussia Kyöstiltä viiden jälkeen, lauantaisin kuuden jälkeen eikä viikonloppuisin ennen aamuyhdeksää. Toisaalta suoraan Lentoasemantietä ajaa paikoin paljon vuoroja (kaksi L-vuoroa ja yksi T-vuoro tunnissa).
- Kolmosella tosiaankin laajalti 5 min vuoroväliä ruuhka-aikoina, parhaimmillaan kokonaisen tunnin ajan eli 12 minuuttilähtöä.
- Yhdeksän käyttää Kaipasen haaralla loogisesti Ka-tunnusta keskustan suuntaan ja K-tunnusta itään ajettaessa.
- Mikähän idea tuolla linjan 11 Pereen kierrolla loppujen lopuksi on? Vaihtaa linjalle 14? Pereellä kun ei ilmeisesti kouluja ole.
- Linjalla Y21 on vain yksi lähtö päivittäin TAYS:n suuntaan. Eikö vuoroja ole ennen ollut enemmän?
- Linja 63 puuttuu kokonaan.
- Paljon pikkuvirheitä ja epäloogisuutta siellä täällä: esim välillä selitykset ovat vain suomeksi ja välillä suomeksi ja englanniksi. Miksi linjalla 72 puhutaan päätepysäkeistä ristiin Sammalisto vs. Tervasuo? Sama juttu linjalla 1 Lentola vs. Vatiala. Yrittäkää päättää.
- Eikö kynttiläkyytien aikataulut ole yleensä ollut aikataulukirjassa? Ainakin tältä kaudelta ne puuttuvat.
Talviaikataulukirja julkaistiin (http://joukkoliikenne.tampere.fi/media/user/files/aikataulut/tre_aikataulu_talvi_netti.pdf) viime viikolla ja vahvisti muutamia ennakko-oletuksia. Ensihavaintoja:
- Tärkeiden kohteiden linjaluetteloa ei ole tuotu toiveista huolimatta takaisin.
- Pirkkalassa paljon parjatut Kyöstin yhteydet eivät parane ruuhkia lukuunottamatta: arkisin ei kulje bussia Kyöstiltä viiden jälkeen, lauantaisin kuuden jälkeen eikä viikonloppuisin ennen aamuyhdeksää. Toisaalta suoraan Lentoasemantietä ajaa paikoin paljon vuoroja (kaksi L-vuoroa ja yksi T-vuoro tunnissa).
- Kolmosella tosiaankin laajalti 5 min vuoroväliä ruuhka-aikoina, parhaimmillaan kokonaisen tunnin ajan eli 12 minuuttilähtöä.
- Yhdeksän käyttää Kaipasen haaralla loogisesti Ka-tunnusta keskustan suuntaan ja K-tunnusta itään ajettaessa.
- Mikähän idea tuolla linjan 11 Pereen kierrolla loppujen lopuksi on? Vaihtaa linjalle 14? Pereellä kun ei ilmeisesti kouluja ole.
- Linjalla Y21 on vain yksi lähtö päivittäin TAYS:n suuntaan. Eikö vuoroja ole ennen ollut enemmän?
- Linja 63 puuttuu kokonaan.
- Paljon pikkuvirheitä ja epäloogisuutta siellä täällä: esim välillä selitykset ovat vain suomeksi ja välillä suomeksi ja englanniksi. Miksi linjalla 72 puhutaan päätepysäkeistä ristiin Sammalisto vs. Tervasuo? Sama juttu linjalla 1 Lentola vs. Vatiala. Yrittäkää päättää.
- Eikö kynttiläkyytien aikataulut ole yleensä ollut aikataulukirjassa? Ainakin tältä kaudelta ne puuttuvat.
Viimeksi muokattu: