Raholan yhteyksiä parantaa myös entisestään linjan 29 K-vuorot huipputunteina. 11:n veto Lahdesjärvelle asti on mielenkiintoinen, joskin uudet poikittaisyhteydet ovat aina tervetulleita. Vaihtoehtona keskustasta Peltolammille se ei toki ole ollenkaan kilpailukykyinen.
Huomiota herättää edelleen se, että linjan 6 siirtyessä pois Pyynikintorilta Hervannasta ei enää kaikkina viikonpäivinä ole suoraa yhteyttä Pyynikintorille.
Eteläpuistoon sen sijaan on muutaman viime vuoden aikana ajeltu vaihtelevasti. Sekä linjojen 37 että 47 taru jäi kuitenkin lyhyeksi. En oikein usko Eteläpuiston kysyntään.
Matkustan linjalla 15 säännöllisesti aamuisin keskustasta Pispalanharjun suuntaan. Satamakadun pysäkit ovat suosituimpia, mutta myös Mäntypuiston jälkeen autoon jää usein kourallinen matkustajia. Puolen tunnin vuoroväli keskipäivällä tuntuu Pispalanharjun päässä matkustajamäärään suhteutettuna liian paljolta, mutta toisaalta tunnin väli arkisin keskusta-alueen linjalla olisi varsinainen joukkoliikenteen pohjanoteeraus. Kauppakadun kautta kiertävä Hämeenpuiston kutonen pidentäisi matka-aikaa jo sen verran, että kävelemisestä Keskustorilta asti tulee kannattavampi vaihtoehto Satamakadun kohteisiin, kun kävelymatka Hämeenpuiston pysäkeiltä jäisi pitkäksi.
Hervanta-Sääksjärvi-reitin voisi ruuhka-aikaan kytkeä 38:n toiseen päähän. Näin yhteydet Lempäälästä Hervannan, TTY:n, Kaukajärven, Linnainmaan ja ylipäätään itä-Tampereen suuntaan paranisivat huomattavasti. Aikataulut olisi tosin hyvä tehdä linjaa 50 silmällä pitäen, jotta yhteydet syvemmälle Lempäälään olisivat myös vaivattomasti mahdollisia. Samalla Vuoresta voitaisiin laajentaa Ruskontien vartta pitkin. Pysäkit kun ovat Ruskontiellä jo olemassa. Rajoittava tekijä on toki Puolustusvoimien hallinnoima alue Multisillan päässä.