Kuskeja on tosiaan moneen lähtöön. Muutaman perusteella on helppo tuomita kaikki, ehkä kolmisen sataa kuskia?
Samanlaiset ovet ja ongelmat on kaikissa scaloissa, jokaisella firmalla. Keskiovi voi tippua sijoiltaan ja sen fiksaa hetkessä. 8700 volvoissa voi vahingossa painaa nappia ja takaovi ei aukea...
Takaovi on makuasia. Seutulinjoilla matkustaja voi istua kyydissä jopa tunnin. Takaosa on rauhallinen ja talvella lämmin. Ruuhka-aika on pieni hetki päivästä. Takaa osa pyrkii takaovelle, toiset keskelle ja sumppu on valmis kun lisätään jyrkät portaat. Näppituntumalla väittäisin ettei tyhjenemisnopeudessa ole merkittävää eroa.
Onhan se hyvä vertailla verovaroin maksettua ja ylläpidettyä kalustoa lipputuloperusteiseen toimintaan. Ei muuten ole vanhinkaan paunun scala niin kuvottavan epäsiisti kuin tkl:n vastaavat.
Samanlaiset ovet ja ongelmat on kaikissa scaloissa, jokaisella firmalla. Keskiovi voi tippua sijoiltaan ja sen fiksaa hetkessä. 8700 volvoissa voi vahingossa painaa nappia ja takaovi ei aukea...
Takaovi on makuasia. Seutulinjoilla matkustaja voi istua kyydissä jopa tunnin. Takaosa on rauhallinen ja talvella lämmin. Ruuhka-aika on pieni hetki päivästä. Takaa osa pyrkii takaovelle, toiset keskelle ja sumppu on valmis kun lisätään jyrkät portaat. Näppituntumalla väittäisin ettei tyhjenemisnopeudessa ole merkittävää eroa.
Onhan se hyvä vertailla verovaroin maksettua ja ylläpidettyä kalustoa lipputuloperusteiseen toimintaan. Ei muuten ole vanhinkaan paunun scala niin kuvottavan epäsiisti kuin tkl:n vastaavat.