Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Ja myös #04 kulki mainoksettomana torstaina 10.2.
Spekulaationi mainossopimusten limittäisyydestä näyttäisi osuneen oikeaan Josko tuo mainosvaunujen määrä olisi siis jatkossakin kolme. (Tietysti Santalahden/Lentävänniemen jatkojen valmistuessa määrä noussee.)
Auto jumissa Etelä-Hervannan ja Hervantajärven välillä, ratikka kääntyy Hermiassa.
Joo, mikäköhän tilanne mahtanut olla. Kolmoset Hervantaan päin ainakin aamulla kulkivat kilvillä ”3 Hervannan kampus”
Samalla tuli uutena myös tämä infonäytöissä näkyvä 3/4 ruudusta peittävä punainen banneri.
Auto jumissa Etelä-Hervannan ja Hervantajärven välillä, ratikka kääntyy Hermiassa.
Joo, mikäköhän tilanne mahtanut olla. Kolmoset Hervantaan päin ainakin aamulla kulkivat kilvillä ”3 Hervannan kampus”
Samalla tuli uutena myös tämä infonäytöissä näkyvä 3/4 ruudusta peittävä punainen banneri.
Onko Hervannan kampus ihan normaali pysäkki? Mikä sen varikkohaaralla olevan käyttämättömän pysäkin nimi on? Tehtiinkö siihen lopulta edes laituria? Mietin tässä, että missä ne vaunut konkreettisesti kääntyivät paluusuuntaan.
Rattivaunu sanoi:Äkkiä voisi ajatella, että Atomipolulla on tehty kolmiokääntö. Sitä lähin vakipysäkkihän on Hervannan kampus. Enpä ehtinyt seuraamaan livedatasta, missä käännyttiin oikeasti, mutta Atomipolun raiteita ja sen ja Insinöörinkadun vaihteita varmasti pystyttäisiin hyödyntämään tuollaisissa tilanteissa.
Tosin tuossa tilanteessa vastakarvaan ei olisi ollut tarvetta ajaa kuin vaunun mitta Atomipolun risteyksestä etelään vaihteiden taakse. Poikkeustilanteissa tuon ei olettaisi olevan maata mullistava juttu. Toki jos tilanne on jatkunut pidempään, niin tuonkin välttäminen on tavallaan ollut perusteltua. Ja tietenkin kolmiokäännössä kuljettaja joutuu siirtymään ohjaamosta toiseen kaksi kertaa.Voisi olettaa, että vaunut käytiin kääntämässä Hermiankadulla myös siitä syystä, että Insinöörinkatu on sekaliikennekatu, jossa ei saa ajaa normaalia kulkusuuntaa vastaan. Kolmiokääntö ei oletettavasti tästä syystä tule kyseeseen.
Siinä mielessä linja 1 olisi se optimaalisin reitti mainosvaunulle ja näkyisi asiakkaille vähintään tuplaten kolmosiin nähden.19.2.2022
Koska mainoksista maksetaan, niiden tietenkin pitää näkyä.