Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Voisiko linjanumero olla 548 Malminkartano-Kaivoksela?
Ainakin linja 53 tuntuu kulkevan ihan tyhjänä, ainoastaan entisellä 51:n reittiosuudella on sentään jonkun verran ollu käyttäjiä.
Itse on tullu mentyä molempiin suuntiin ja eniten nousijoita on ollu välillä Pitäjänmäen asema - Thalianaukio. Vähiten nousijoita on ollu erityisesti Maunulan ja Oulunkylän välisellä osuudella, Ogelin ja Arabian välillä korkeintaan ollu ehkä 3-5 matkustajaa.Itse kyydissä ollessa oli taas päinvastainen kokemus aamuysiltä Arabianrannan suuntaan, eli 51:n reittiä mentiin yksittäisten matkustajien kanssa ja vanhan 52:n osuudella oli huomattavasti enemmän porukkaa.
533 toimii Granissa lähinnä liityntälinjana asemalta Lipparantaan ja Järvenperään päin. Vuoroväli on kyllä aivan liian tiheä, siitä olen samaa mieltä.
533 kulki kai Vanhakartanoon asti ennen, mutta lyhennettiin Järvenperään jossain linjastouudistuksessa.
434, miksi tämä ylipäänsä on vieläkin olemassa eikä jo yhdistetty jonkun linjan kanssa?!
533. Ajaa täysin samaa reittiä Kauniaisista eteenpäin 532 rinnalla. Järvenperä ei nyt ole niin iso joukkoliikenteen käyttöalue että sinne tarvisi erikseen viedä omalla linjalla väkeä kun pääseehän sieltä jo Leppävaaraan sekä Espooseen. Korvaava vaihtoehto 533 tilalle voisi olla 532K joka kulkisi kerran tunnissa nykyisen 533 reittiä. Reittioppaan mukaan ajankohtaa vaihdellen Omenaan vaihdollinen yhteys on aina vain ja ainoastaan 5 minuuttia hitaampi. Kauniaisista tulevat voivat mennä 549 Graniin ja siellä vaihtaa 532
532 loppuu ensi syksynä ja se yhdistyy linjaan 544, siten että Kivenlahdesta Suurpeltoon mennään suurinpiirtein 544 nykyistä reittiä ja siitä pohjoiseen 532:n reittiä Leppävaaraan. Kummankin linjan puuttuvat osat korvaa runkolinja 520. Kauniasista 549:llä tulojoille ei kai ole vaihtopysäkkiä Kehä II:n ja Turunväylän risteyksessä, josta voisi vaihtaa 520:lle.