Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Taas jankalaisia hemmotellaan. Viimeksihän jäähdytysilmastoitujen KUB-Scalojen tullessa ainakin yksi laitettiin heti kärkeen kaksvitoselle. Mutta pakkohan se on edes tällä tavoin saada alueen asukkaat tyytyväisiksi liikennepalveluihinsa, kun sieltä (Messukylän asemalta) vietiin rautateiden henkilöliikenne vain paria vuotta ennen kuin Jankan aluetta alettiin rakentaa! Jos lakkautuspäätöstä ei olisi tehty, Jankasta pääsisi noin viidessä minuutissa Tampereen keskustaan.Huomenna tosiaan tulevat linjalle.
Ainakin kahdeksaksi keskustan suuntaan 25:lla matkustavat jankalaiset pääsevät mahdollisesti uudenkarhean auton matkustajiksi.
Taas jankalaisia hemmotellaan. Viimeksihän jäähdytysilmastoitujen KUB-Scalojen tullessa ainakin yksi laitettiin heti kärkeen kaksvitoselle. Mutta pakkohan se on edes tällä tavoin saada alueen asukkaat tyytyväisiksi liikennepalveluihinsa, kun sieltä (Messukylän asemalta) vietiin rautateiden henkilöliikenne vain paria vuotta ennen kuin Jankan aluetta alettiin rakentaa! Jos lakkautuspäätöstä ei olisi tehty, Jankasta pääsisi noin viidessä minuutissa Tampereen keskustaan.
Se, että #271:ssä ja #272:ssa haluttiin testata jäähdytysilmastointia. #276 puolestaan tuli liikenteeseen muita sarjan yksilöitä puoli vuotta myöhemmin.Mikäs idea oli muuten siinä, että saman sarjan autoissa #273 - #275 ei ole jäähdytysilmastointia, kun taas #271, #272 ja #276 on?
Eli autot TKL #87, #88, #90, #91 ja #92.
Olisiko kuvaa sisävärityksestä? Onko sisäväritys sama kuin autoissa #223 - #225, kuten tankojen väristä voisi päätellä?
Kai joku oli bommannu siihen järjestysnumeron eteen kakkosen? Melkein tekisi mieli itse harrastaa sellaista, mutten lainkuuliaisena kansalaisena viitsi.TKL:n #90:tä oli töhritty takaa järjestysnumeron vierestä.
TKL:n #90:tä oli töhritty takaa järjestysnumeron vierestä.
Länsilinjat #17 (Irisbus Crossway LE) saapui tänään Tampereelle.
kuva (c) Arto Kortsaari-Monkala