Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Ei ollut linjalla laisinkaan. Ehdin huomata vain että takalinjakilvessä oli jotain tekstiä, mutten saanut selvää siitäkään.
Tosiaan nuo neljä loppuvuoden uutta autoa ovat kaikki kevään vastaavien tapaan Volvo B7RLE 6x2 8900LE -mallia ja numeroiksi tullee 25-28. Tietääkö joku muuten että ehtivätkö nuo edellisen sarjan autot 18-21 valmistua vielä Säfflen nyt jo suljetulta tehtaalta vai tulivatko nekin jo Puolasta?
Tuo "kirskunta" mitä keski- ja takaovet pitävät liikkuessaan (jos tuota tarkoitit?), on ihan tarkoituksellinen turvaominaisuus muuten niin äänettömiin oviin. Toki tuo ääni voisi olla Solariksen tapaan piippaus ennen ovien sulkeutumista, mutta kuitenkin päädyttiin tällaiseen ratkaisuun. Aluksihan noissa ei mitään ääntä ollut.
Juurikin näin, ja tarkennuksena tosiaan keskiovista kyse. Ovien liikehdintää olisi mielenkiintoista seurata lähietäisyydeltä, mutta korvatulpat pitäisi olla mukana.No ei, vaan ovet pitävät kiinni ollessaan ajon aikana sellaista räminää, kolinaa ja kirskuntaa että matkustamossa melkeinpä sattuu korviin.
Jaa. Käsittääkseni kaikki tämän vuoden autot on jo toimitettu. Olisiko kyse jostakin muusta? Oliko autossa kylkinumero paikallaan?Tänään n. klo 13:20 lähti ainakin yksi uusi TKL:n Volvo 8900LE-teli Vuosaaren satamasta Kehä III:lle, kylkinumeroa en nähnyt mutta eiköhän asiasta enemmän tietävät tiedä sen/ne jo valmiiksi.
Tätä vuotta ei ole enää paljoa jäljellä. Olisiko jo seuraavaksi vuodeksi tuleva auto?
Mitä etua liikenteen tilaaja luulee saavansa sähköovista? Vieläpä puolikas kalustopiste... Luotettavuuteen en usko, äänettömyys on riski ja ovatko edes paineilmaovien veroiset nopeudessa. En ole edes matkustanut sähköovisella autolla, joten skeptisyyteni on uutuuden vierastamista. Aiheestako?