-- muutokset ovat maalauskaaviossa --
Liittyykö tämä jo Nyssen keväällä uudistuvaan ilmeeseen vai mistä on kyse?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
-- muutokset ovat maalauskaaviossa --
Ei taida liittyä. Värejä ei ole yhtään enempi, ainoa selvästi huomattava ero onkin, että sinisen värin nousulinja mukailee vetävän pyörän pyöräkoteloa. Oikeasti selvästi suuremmat erot liittyykin auton penkitykseen.Liittyykö tämä jo Nyssen keväällä uudistuvaan ilmeeseen vai mistä on kyse?
Ei taida liittyä. Värejä ei ole yhtään enempi, ainoa selvästi huomattava ero onkin, että sinisen värin nousulinja mukailee vetävän pyörän pyöräkoteloa. Oikeasti selvästi suuremmat erot liittyykin auton penkitykseen.
--Aika lailla samanlaisia kuin aiemmatkin, suurimmat muutokset ovat maalauskaaviossa, kuljettajan paikassa, matkustamon istuin- ja podesterirakenteessa ja ovissa.--
Ovet näyttivät olleen näissä uusissa Solariksissa Tamwaren liukuovet (toisin kuin saman vuoden uusissa Volvoissa, joissa näytettiin siirtyneen Venturan liukuoviin.)
Volvon ovet ovat itse asiassa espanjalaisen Masatsin valmistetta. Ne ovat Volvo 8900LE:n uudet vakio-ovet.
e. typo
No niin, tuli koematkustettua auto 117. Tuo istuinjärjestely onkin mielenkiintoinen. Ovisivulla ei ole matalalattiaosuudella podestereita ollenkaan ja ikkunattomalla sivulla puolestaan on. Ainutlaatuinen ratkaisu, jota en missään muussa bussissa aiemmin ole nähnyt. Liekö myös ensimmäiset telibussit Tampereella, joissa ei ole (puoliksi) podestereita?
No niin, tuli koematkustettua auto 117. Tuo istuinjärjestely onkin mielenkiintoinen. Ovisivulla ei ole matalalattiaosuudella podestereita ollenkaan ja ikkunattomalla sivulla puolestaan on. Ainutlaatuinen ratkaisu, jota en missään muussa bussissa aiemmin ole nähnyt. Liekö myös ensimmäiset telibussit Tampereella, joissa ei ole (puoliksi) podestereita?