Vakioautoja seutulinjoilla ja Helsingin linjoilla

Millä linjoilla PL:n Lahti 402:t kulkevat viimeisen viikkonsa, jos niitä edes käytetään? Ja millä linjoilla Helbin vanhimmat Scalat ovat? 250-sarja on linjoilla 20 ja 575, mutta entä 301-311 ja 424 ja 425?

424, 425, 310 ja 311 pyörii linjoilla 38, 322, 332
301ja 302 pyörii linjalla 415
308 pyörii linjalla 566
306 ja 307 pyörii linjalla 575
309 pyörii linjalla h14
303, 304, 305 ja 306 pyörii linjoilla 614/615/617
 
Millä linjoilla PL:n Lahti 402:t kulkevat viimeisen viikkonsa, jos niitä edes käytetään? Ja millä linjoilla Helbin vanhimmat Scalat ovat? 250-sarja on linjoilla 20 ja 575, mutta entä 301-311 ja 424 ja 425?

Onko tietoa poistuuko myös pohjolan liikenteen volvo 8700LE 6x2 sarjakin?
 
Onko tietoa poistuuko myös pohjolan liikenteen volvo 8700LE 6x2 sarjakin?

Jos tarkoitat sarjaa 807-812, niin hyvin todennäköistä että poistuu. Tai saattaahan siitä jäädä ehkä yks tai pari autoa vara-autoiksi. Paras olis kuitenkin poistaa koko sarja, kun noi on meinaa niin kauheita autoja...
 
Millä perusteella on hyvin todennäköistä, että poistuu?

Ne on erittäin huonossa kunnossa ja tuskinpa niitä enää tarvitaan juuri mihinkään vuodenvaihteen jälkeen, kun Espoon linjat muuttuvat. Samanlaisia rotiskoja Transdevin Ikarusten kanssa...
 
Ne on erittäin huonossa kunnossa ja tuskinpa niitä enää tarvitaan juuri mihinkään vuodenvaihteen jälkeen, kun Espoon linjat muuttuvat.

Viime vuosituhannen telien poistaminen tekee jo sellaisen loven PL:n telien määrään, että noita uudempia kyllä tarvitaan vielä. Kuntokin on suhteellinen asia ja monelta osin vaatii tarkempaa tutustumista ennen kuin siitä pystyy sanomaan.
 
Kuntokin on suhteellinen asia ja monelta osin vaatii tarkempaa tutustumista ennen kuin siitä pystyy sanomaan.

Tokihan tietytkin yksilöt saattavat olla paremmassa kunnossa kuin toiset, mutta suurin osa noista autoista ovat mielestäni ihan kauheassa kunnossa. Ite oon joutunut matkustamaan noilla sen verran paljon linjalla h58, eikä matkustettavuudesta voi mitään hyvä sanoa. Jos jäljelle jää muutaman yksilö, niin ne alkavat luultavasti palvelemaan lähinnä L-metron liityntäliikenteessä vara-autoina.
 
Tokihan tietytkin yksilöt saattavat olla paremmassa kunnossa kuin toiset, mutta suurin osa noista autoista ovat mielestäni ihan kauheassa kunnossa. Ite oon joutunut matkustamaan noilla sen verran paljon linjalla h58, eikä matkustettavuudesta voi mitään hyvä sanoa. Jos jäljelle jää muutaman yksilö, niin ne alkavat luultavasti palvelemaan lähinnä L-metron liityntäliikenteessä vara-autoina.

Nuo autot ovat olleet linjoilla 50, 58, 58B ja 59. Siellä ei vähene liikenne vuodenvaihteessa, miksi sieltä poistettaisiin teliautoja? Mitäpä laitat tilalle?
 
Takaisin
Ylös