Westendin Linja Oy konkurssiin

Ketkä kaikki ovat Wellun vanhoja hankkineet? Åbergilla Scaloja, Anterolla Crossit ja GD:t, Veolialla Scaloja ja E94F:ä. Entä muu kalusto?
 
Onpa suolainen hinta polakista. HelBiltä olisi loppukesästä saanut vuoden tuoreempia versioita hintaan 4000,- + ALV...... No kai nuokin joku dor** korjaan hullu - ostaa tuohon rahaan.
Polakki käsittääkseni tarkoittaa puolalaista... Mitä puolalaista tuossa linkin Ikarysässä on, korkeintaan joitakin yksittäisiä komponentteja?

---------- Viestit yhdistetty klo 21:48 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 21:46 ----------

Westendin piha on nyt _TYHJÄ_, enään ei ollut jäljellä kuin takana huutokaupparivi. Eli myös rellut jne kadonneet.
Yksi Lujatalo -teipattu piinattu Rellu roikkui tänään noin klo 14.30 Sjöbergin koukussa matkallaan kehäkolmosta itään Vantaanportin kohdilla. Lohduton oli näky, ilmeisesti moottorin tai vaihteiston öljypohja raapi kipinäsuihkun saattelemana asfaltin pintaa, vaikkei vauhti päätä huimannut...
 
Siellä näyttäisi olevan kaupan myös WL 1, minkä perään kyselit toisessa ketjussa.

Näemmä, autohan on Nordea Rahoituksen, joten vähän kummastuttaa miksi se on tuolla, mutta relluille keksittiin jatkokohde, ja ikaruksille 39-42 ;)
 
Eipä hinnat hiponeet pilviä tuolla huutokaupassa :eek: WL 25 vaihtoi omistajaa vaivaisella 1400e:llä ja Wl 96 ja 70 taisi mennä 3000e:llä. WL 105 ja 106 meni samalle huutajalle yhteishintaan 2400e ja WL 51 meni 1000e:llä :p WL 1:n lähtöhinta oli 24000, mutta siitä ei tullut yhtään tarjousta :frown: Veikkaisin että tuollainen hinta on vähän turhan kova räntäsateessa suoritettavaan huutokauppaan, vaikkakin mielestäni 24ke on aika vähän sen kuntoisesta ja ikäisestä autosta. (vaikka olikin naarmuinen ja toinen tuulilasin pyyhkijä puuttui varsineen, oli se silti siistimpi kuin yksikään jolla minä joudun töitä tekemään :lol: )

Muutenkin siellä oli aivan käsittämättömät määrät tavaraa huudettavana, varaosia, toimistokalusteita, tietokoneita jne.. en vain viitsinyt jäädä sinne tungokseen enää, kun en olisi kuitenkaan mitään huutanut :lol:
 
Minäkin olin tuossa huutokaupassa, en tosin huutanut mitään. Se WL 70 ( ScB86s Kutter9 ) meni Kivistö oy:lle, muita en tunnistanut. Satasella joku onnellinen sai palaneen Rellubussin luurangon. Kuulemma 2000 malliset Rellutkin ja siitä tuoreemmat ovat pääosin rahoitusyhtiön autoja. Osa on Hakkilassa, pääosa Loimaalla jossain realisointivarastossa.
 
Mitä tapahtui Wessun Scaloille 69, 19, 16 ja 17, Citelis Lineille ja niille Crossareille joita Andersson ei ostanut? Menivätkö takaisin rahoitusyhtiölle? Entä mikä on Rellujen kohtalo?
 
Eipä hinnat hiponeet pilviä tuolla huutokaupassa :eek: WL 25 vaihtoi omistajaa vaivaisella 1400e:llä ja Wl 96 ja 70 taisi mennä 3000e:llä. WL 105 ja 106 meni samalle huutajalle yhteishintaan 2400e ja WL 51 meni 1000e:llä :p

Onko tietoa mihin WL 25, 215 ja 96 lopulta päätyivät? WL 215 en ole nähnyt aikoihin. Toivottavasti saisivat hyvän kodin jostain Suomesta vielä, mutta jos 96 todella meni Viroon niin eiköhän päädy varaosiksi :( WL 105 ja 106 varmaan menevät myös purkuun. Tämä vuosi taisi sitten olla todellisesti se viimeinen vuosi kun torni-volvoja pystyi pääkaupunkiseudulla näkemään missään käytössä :/
 
Takaisin
Ylös