339-DF
Tunnistettu jäsen
		- Liittynyt
- 8 Elokuu 2005
- Viestit
- 8,892
Joo, meidän hieno ATK ei tietenkään salli sellaista, että kun sattuu X54 vuoroon, niin siinä on ne nelosen kilvet Kelalta lähtien, se on täysin mahdotonta. Voi kun olisi rullakilvet, niin ei olisi tällaisia hassuja ongelmia.
Joskus oli sellainen tilanne, jossa linjan 5 vuorot ajettiin KTR:stä Kaivokadulle, ja ne jatkoivat sieltä sitten hallikilvin Porthaninkadun ja Helsinginkadun kautta Töölön halliin. Yritin kovasti sanoa, että kun tuossa palvellaan kolmosen reitillä ihan järkevä ja varteenotettava yhteysväli Rautatieaseman pysäkiltä Brahen kentälle asti, niin eikö niitä hallivuoroja voisi kilvittää kolmoselle tuolle välille ja vasta sitten Hesarilta halliin. Että kun on sähköistä kaikki, niin kuskinkaan ei tarvii mitään tehdä ja matkustajille syntyisi kivasti muutama ylimääräinen vuoro tuolle kysytylle välille. Mutta enhän mä ymmärtänyt, että sähköinen järjestlemä onkin jähmeämpi ja kankeampi kuin mitkään rullakilvet koskaan! Kaupungilla ei saa kulkea tällaisia ylimääräisiä haamukolmosia, vaan ne pitää mainita Reittioppaissa ja pdf-aikatauluissa ja herra ties missä, niin olisi liian vaikeaa. Parempi vaan jättää yleisö pysäkeille ja ajaa tyhjänä.
	
		
			
		
		
	
				
			Joskus oli sellainen tilanne, jossa linjan 5 vuorot ajettiin KTR:stä Kaivokadulle, ja ne jatkoivat sieltä sitten hallikilvin Porthaninkadun ja Helsinginkadun kautta Töölön halliin. Yritin kovasti sanoa, että kun tuossa palvellaan kolmosen reitillä ihan järkevä ja varteenotettava yhteysväli Rautatieaseman pysäkiltä Brahen kentälle asti, niin eikö niitä hallivuoroja voisi kilvittää kolmoselle tuolle välille ja vasta sitten Hesarilta halliin. Että kun on sähköistä kaikki, niin kuskinkaan ei tarvii mitään tehdä ja matkustajille syntyisi kivasti muutama ylimääräinen vuoro tuolle kysytylle välille. Mutta enhän mä ymmärtänyt, että sähköinen järjestlemä onkin jähmeämpi ja kankeampi kuin mitkään rullakilvet koskaan! Kaupungilla ei saa kulkea tällaisia ylimääräisiä haamukolmosia, vaan ne pitää mainita Reittioppaissa ja pdf-aikatauluissa ja herra ties missä, niin olisi liian vaikeaa. Parempi vaan jättää yleisö pysäkeille ja ajaa tyhjänä.
 
				 
 
		