Todellakin tuota iltayön liikennettä voitaisiin tehostaa huomattavasti nykyisestä, tässä muutama esimerkki: linja 20N on aivan turha sillä osuus Erottajalta Kannelmäkeen ajetaan Hämeenlinnanväylää jota palvelee myös seutulinjat 452 ja 453, Kannelmäkeen pääsee linjalla 43, linjan 20N voisi typistää välille Erottaja - Lauttasaari jolloin sille riittäisi 2 autoa nykyisen 4:n sijaan. Koillis-Helsingin linjoista linjat 70 ja 73N voisi yhdistää siten että linja ajaisi ensin 73N:n reittiä Suutarilaan josta jatkaisi linjan 70 reittiä takaisin kaupunkiin, samoin voisi yhdistää linjat 74N ja 75, ensin ajettaisiin 75:n reittiä Puistolan asemalle josta Tapanilan ja Sepänmäen kautta takaisin kaupunkiin. Linjoilla olisi sama periaate kuin aamuyölinjoilla eli kierrettäisiin lenkki ja takaisin kaupunkiin. Samaa periaatetta voisi käyttää Itä-Helsingissä esim. linjat 80N,90N ja 93N voitaisiin yhdistää siten että linja 80N korvaisi linjan 93N Tammisalossa ja linja 90N ajaisi Marjaniemen ja Meri-Rastilan kautta. Linjat 92N ja 94N voitaisiin yhdistää, linjan 95N reittiä voisi jatkaa Vesalassa Rekipellontietä kotikonnuntielle josta linja 92N poistuisi. Näin saataisiin varsin pienillä muutoksilla säästöjä aikaiseksi varsin kalliista yöliikenteestä.