Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Eiran sairaalalla ei pahemmin voi tasata, kun vaunu seisoo keskellä katua. Olympialaiturilla voisi, paitsi 1A:n kulkuaikoina. Tuossa on järkeä myös siksi, että laivojen tuloaikaan olettaisin pysäkillä kuluvan paljon aikaa lipunmyyntiin. Se tosin tarkoittaa sitä, että kuljettajalle tuo tasaus ei tuo mitään varsinaista taukoa.
Jos laivojen tuloaikaan olisi lipunmyyjiä pysäkillä, niin pysäkkiaika ei venyisi niin pahasti. Ehkä lipunmyyntikin lisääntyisi, kun ainakin muutama nykysysteemin myötä pummilla kyytiin tunkeva turisti saattaisi ostaa lipun.
Aikataulun otsikkotiedoista saa myös käsityksen, että linjan nimessä "Eira" korvautuisi "Kaivopuistolla". Näkyyköhän muutos aikanaan myös linjakilpien määränpääteksteissä..?
Kaivopuisto on myös sivun 25 linjaluettelossa. Niin sitten muuttui tuokin perinne, vaikka reitti samana pysyykin. Toisaalta tässä vähän kuin palataan vanhaankin, olihan jo hevosraitiolinjan nimi Töölö-Kaivopuisto.
Näinhän se on. Svenska talande bättre folk vet.Hämärtyykö vai kirkastuuko vanha muistisääntö, että kahdeksikon "keskikohdasta" 3B menee ensin Brahenkadulle/Berghälliin tai Brunnsparkeniin ja 3T ensin Töölöön tai Tehtaanpuistoon?
Näinhän se on. Svenska talande bättre folk vet.
Antero
4+4T: 14
Oliko nelosella vielä viime talvena 16 vuoroa eli poistuuko sieltä itse asiassa 2 vuoroa?
Itse asiassa käsittelimme aihetta jokin aika sitten täällä. Vastaus on siis, että kaksi vuoroa poistuu. Kun viime talvena arki-iltapäivinä vuoroja liikkui nelosella enimmillään 16, niin nyt niitä on sitten enää 14. Myös 339-DF:n laskelmat näyttävät olevan oikeat.Oliko nelosella vielä viime talvena 16 vuoroa eli poistuuko sieltä itse asiassa 2 vuoroa?
Myös 339-DF:n laskelmat näyttävät olevan oikeat.