- Liittynyt
- 27 Huhtikuu 2006
- Viestit
- 2,697
Asiasta kertoo mm. suomen tietotoimisto:
http://www.stt.fi/fi/sttn-uutisia/35497489.html
http://www.stt.fi/fi/sttn-uutisia/35497489.html
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
265:ssa on Ed(a)m vaunut, joita VR tuskin haluaa ajaa Kemijärvelle ollenkaan. Onko juna sitten 22.27 269(?), joka on taas Kemijärveläisille liian myöhään saapuva yhteys.
Luultavimmin kuitenkin jatkossa Kemijärvelle ajetaan Edm-vaunujunalla 265 uuden aggregaattivaunun ja/tai Dr16:n kera.
Kemijärven yöjunakeskustelu sai taas uutta puhtia allensa. Kumma, että yksi Dr16 veturi on epäluotettava
http://www.yle.fi/lapinradio/
Kemijärven yöjunakeskustelu sai taas uutta puhtia allensa. Kumma, että yksi Dr16 veturi on epäluotettava. Eli voi tulla kylmä jos se rikkoutuu.
HS kertoo, että Kemijärven yöjunaliikenteen vuoksi tulilinjalle joutuu oikoradalle suunnitellut lisävuorot.
Kyllä se säästää voi muualtakin. Lakkauttaa voisi esim. S163 Helsinki-Tampere, tai sitten jatkaa sen Pieksämäelle, jolloin IC 83:sen voisi laittaa pois. Rantaradalla lähtee aamulla kaksi junaa lähes peräkkäin. S126 7.43 ja IC 128 8.00. Ihan hyvin voi karsia toiset kummastakin parista. Kompromissejä on pakko tehdä, mutta nyt mielestäni otetaan kyllä väärästä paikasta.
Taitaa olla ministeri Vehviläisen uusin metku vain. En ole kovinkaan vakuuttunut hänen halustaan kehittää pääkaupunkiseudun joukkoliikennettä.