Taksikuljetus Harri Vuolle OyOnko muuten tiedossa, mikä liikennöitsijä tälle tulee?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Taksikuljetus Harri Vuolle OyOnko muuten tiedossa, mikä liikennöitsijä tälle tulee?
No siis, niinhän se alunperin onkin tarkoitettu yhteyksille Sipoonkorpeen ja Fazerilaan. Tuotahan on jo siis ajettu kolmisen kesää jo, nyt ekan kerran kunnat päättivät ottaa HSL-liput käyttöön ja helpoin tapa byrokraattisesti lyhyessä ajassa oli tehdä U-linja sopimus HSL:n kanssa eli HSL maksaa vain nousukorvaukset HSL-lipuista, muutenhan vuoro on rahoitettu Sipoon ja Vantaan kesken.Vaikka reitti on kaiken kaikkiaan erikoinen, 899 näyttäis olevan matka-ajaltaan kilpailukykyinen Helsingin ja Nikkilän välisillä matkoilla sekä pääradan että metron kautta kulkevilla matkaketjuilla.
Näytä liitetiedosto 9827
Näytä liitetiedosto 9829
Tuo on siis myös sikäli mielekäs bussilinja, että tuo palvelee muitakin matkoja kuin vain matkoja Sipoonkorpeen. Vois olla perusteltua, että linja pysähtyy kaikilla pysäkeillä eikä ainoastaan reitin varrella olevilla matkailunähtävyyksillä ja luontokohteilla, jotta kyytiin uskaltaa nousta enemmän tavallisia matkustajia. Veikkaan, että pysähtyminen vain noissa paikoissa pelästyttää osan matkustajista pois. Saatetaan esimerkiksi ajatella, että linja on tarkoitettu vain noihin paikkoihin kulkemiseen.
No siis, niinhän se alunperin onkin tarkoitettu yhteyksille Sipoonkorpeen ja Fazerilaan.
Mikäs järki tällä yksittäisellä arkilähdöllä on joka lähtee tismalleen samaan aikaan 971 kanssa tismalleen samaa reittiä Keravan asemalle klo 13:40 Hyrylän terminaalista?Linja 963B, jonka oli tarkoitus aloittaa alunperin viime syksynä ja sittemmin linjan 962 kanssa vuodenvaihteessa, näyttää aloittavan kesäliikenteen alusta yksittäisillä lähdöillä.
Uskoisin että enemmin huolloista kyse tms. Kesällä monet liikennöitsijät huollattaa bussit oikein kunnolla, pienimmätkin peltivauriot ja muut pikkuviat, mitkä ei ole korkeammalla prioriteetillä. Hyvää aikaa kesällä kun liikenne harvempaa ja kalustoa ylimääräistä, syys-talvi-kevät kaudella ei vara-autoja yleensä kauheasti ole ja vioista korjataan vain ne kriittisimmät viat. Näin ainakin toimittu niissä firmoissa missä itse työskennellyt.Olen tässä pitkään miettinyt, että pitääkö se paikkansa kun olen joskus kuullut että osia busseista seisotetaan varikolla kesällä ja tällöin ns autot jotka ovat muulloin harvemmin ajossa niin niitä ajetaan useammin. En ole varma koskeeko tämä jotakin tiettyä toimijaa tai liittyykö asia kesäaikatauihin vai lomiin, mutta huomasin viime kesänä sellaisen asian, kun yleensä runkolinjoilla on nykyään harvemmin runkoscaaloja niin kuitenkin siinä jossain kohtaa kesää runkoscaaloja pistettiin runkolinjoille lähes poikkeuksetta joka päivä jokainen bussi ajoon. Johtuneeko se siitä, että kesällä seisotetaan pääbusseja tai onko jokin sopimusasia? Korjatkaa jos olen aivan väärässä.
Toinen syy voi olla myös vuotuinen kilometrisuorite per auto.Uskoisin että enemmin huolloista kyse tms. Kesällä monet liikennöitsijät huollattaa bussit oikein kunnolla, pienimmätkin peltivauriot ja muut pikkuviat, mitkä ei ole korkeammalla prioriteetillä. Hyvää aikaa kesällä kun liikenne harvempaa ja kalustoa ylimääräistä, syys-talvi-kevät kaudella ei vara-autoja yleensä kauheasti ole ja vioista korjataan vain ne kriittisimmät viat. Näin ainakin toimittu niissä firmoissa missä itse työskennellyt.