Jyväskylän paikallisliikenne

Minkä takia näihin uusiin busseihin pitää lisätä vielä lisää sekavan näköisiä teippauksia?? Kyljessä oleva teippaus peittää myöskin superlinkki-teipistä puolet ja kyljessä lukee pelkkä linkki.
 

Liitetiedostot

  • 20250711_181423.jpg
    20250711_181423.jpg
    179.2 KB · Lukukerrat: 62
  • 20250711_181406.jpg
    20250711_181406.jpg
    174.3 KB · Lukukerrat: 61
Minkä takia näihin uusiin busseihin pitää lisätä vielä lisää sekavan näköisiä teippauksia?? Kyljessä oleva teippaus peittää myöskin superlinkki-teipistä puolet ja kyljessä lukee pelkkä linkki.
Mielestäni Linkki-väritys on komea, mutta tässä on ihan liikaa tavaraa, näyttää vaan siltä että hieno pohja pitänyt pilata ensin SuperLinkki-teipein ja nyt vielä nämä. Ei jatkoon.
 
Kaikki uudet vetybussit on nyt rekisteröity ja näkyy paikkuridatassa numeroilla #401-405. Rekkarit on XTA-215 - XTA-219
 
Vetybussi käyty kokeilemassa linjalla 801 Keljo Showdrive. Esittelyajot näyttivät iltapäivällä kulkevan lähes tyhjinä. Autot itsessään olivat ensivaikutelmaltaan melko tavanomaisia kaupunkibusseja, keskivertomatkustaja tuskin niissä huomaa mitään erikoista. Kyyti tuntui sähköbussin ja dieselbussin sekoitukselta, tarjoten sähköbussin vaihteettoman tasaisuuden, mutta varsinkin liikennevaloissa myös polttomoottorin tärinän. Tässä liitteenä muutamia kuvia autoista 402 ja 405 Ruusupuistossa.
 

Liitetiedostot

  • IMG_6856.JPG
    IMG_6856.JPG
    183.9 KB · Lukukerrat: 46
  • IMG_6858.JPG
    IMG_6858.JPG
    150.9 KB · Lukukerrat: 48
  • IMG_6860.JPG
    IMG_6860.JPG
    180.8 KB · Lukukerrat: 48
  • IMG_6862.JPG
    IMG_6862.JPG
    135.3 KB · Lukukerrat: 47
Vetybussi käyty kokeilemassa linjalla 801 Keljo Showdrive. Esittelyajot näyttivät iltapäivällä kulkevan lähes tyhjinä. Autot itsessään olivat ensivaikutelmaltaan melko tavanomaisia kaupunkibusseja, keskivertomatkustaja tuskin niissä huomaa mitään erikoista. Kyyti tuntui sähköbussin ja dieselbussin sekoitukselta, tarjoten sähköbussin vaihteettoman tasaisuuden, mutta varsinkin liikennevaloissa myös polttomoottorin tärinän. Tässä liitteenä muutamia kuvia autoista 402 ja 405 Ruusupuistossa.
Olisivat pitäneet esittelyajelujen lähtöpaikan alkuperäisenä niin, että lähdöt olisivat tapahtuneet Kirkkopuistosta niin varmasti väkeä olisi ollut enemmän mukana ajeluilla. Itsekin meinasin lähteä ajelulla jonain ajopäivistä mutta koska lähtöpaikka siirtyi Aalto-Museolle niin en nähnyt mitään syytä lähteä esittelyajelun takia toiselle puolelle kaupunkia.
 
Itsekin meinasin lähteä ajelulla jonain ajopäivistä mutta koska lähtöpaikka siirtyi Aalto-Museolle niin en nähnyt mitään syytä lähteä esittelyajelun takia toiselle puolelle kaupunkia.
Kyytiin olisi toki päässyt miltä tahansa pysäkiltä näiden reittien varrelta, eli aika laajasti joka puolelta kaupunkia. Kirkkopuisto olisi kyllä ollut sijainniltaan parempi lähtöpaikka, mutta mihinköhän siellä olisi kaikkien työmaiden keskelle mahtunut kolme bussia?
 
Takaisin
Ylös